Tony Rissla - Den platsen (Exclusive Singel )
Singel nummer 2 från skivan har ni här innan släppet! Håller på med skivan för fullt!
och tänkte släppa ännu en ny singel
för att hålla mig uppdaterad!
Låten hadlar om den ensama kännslan man
känner vissa dagar! då man inte vet vart man ska ta vägen!
då man kommer till kanske just denna platsen i sina tankar!?
Här har ni den! Länk till http://www.speedyshare.com/142834549.html OCH!
Länk till http://www.myspace.com/tonyrissla skulle va kul att dom som laddar ner och lyssnar slänger en komentar !
Tack på för hand!
Hoppas de diggas
Mvh Jonas!
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Fan va skön låt. Så jävla härlig känsla genom hela låten. Skit bra jobbat, fortsätt såhär du kommer att gå långt ! Peace
grym som fan :)
// xtype -BBH-Entertainment, xtype, Michii, GMX, MarQi, Eins- www.djpolar.se
tackar!
tack man! kom igen nu och droppa lite!
riktigt fet diggar den som fan ! upp för denna whoa sov inte !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan vad soft! Det här beatet är dope shit, sången i reffen är så jävla snygg, rappen/texten/flowet sitter tvärsäkert! Peace
''Televison - teacher, mother, secret lover'' - Homer Simpson
Moderator
2009-07-02 21:01
Känner igen det, men ja kan nog ha andra saker i tanken de är väll från person till person vad man tänker på när man har sånna sjuka tankar hehe, men annars nice gillar de peace !
fett jonas kul att de går bra för dig och du var bra på tv med! pz mannen
www.myspace.com/friphmusic
tack alla!
satt precis på den plattsen, sen hitta jag denna låt! galet jävla skön! keep it up!
http://mrhagman.blogg.se/ <----download me there!
Äntligen en låt med dig själv! Sååå bra, längtar till skivan :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
den var söt basi! du är så duktig, diggar delivery och texten och ja hela kitet. NAM NAM. Med dom allra vänligaste hälsningarna ifrån sandviken STOFFE!!!!!!!!!!!1111111 sov inte på denna whoa.
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
Kan då bara säga som så här, riktigt jävla bra, allt sitter där det ska, riktigt bra jobbat !! /Dahl
Dahl, bah gör mitt bästa.
Gick att lyssna på.. överhypat som faaan dock! :D
Samma beat och näst intill samma tema som jag använde mej av när jag visa en oinspelad låt för dej ca ett halvår sedan DÄR SER MAN!
www.myspace.com/thesircuz
tack alla! kul att ni diggar! SIRCUZ! hur ska jag kunna komma ihåg allt du visar och så? hade inte en aning om att du hade gjort på detta!
Som vanligt sjukt bra rakt igenom! Vill höra mer
skivan kommer snart!!
kom igen nu !!!!
Nice produktion!.
Micke From Mother Fuckin Miilk
Riktigt tungt
Stay strong
Helt okej =) Tyvärr så gillar jag inte din röst men du är duktig
Förutom att ditt röstläge låter ansträngt och att du använder så mycket simpla rim(som ger intrycket att du kanske skulle filat på texten ett tag till) så var det helt okej!
ok tack alla ! mer? kul tt folk gillar !
Riktigt jävla fet. ;) rösten diggar jag riktigt mycket. Beatet är rätt played men tungt annars flowet å text gryymt ;)Keep it up /Liri
tnx!
Först och främst är Kvalitén tokfet nu för tiden. Beatet är riktigt bra,har själv skrivit en vers till det där beatet, Tycker röstläget är helt ok,och flytet är bra Och inspelningsteknik har du,men jag skulle vilja höra lite mer stavelser på rimmen,. Eller att du använde dig av ett annat typ av rimschema Ah det är väll det ända ja skulle vilja ändra på;D Up
Kalliistudios© 2:avåningen
tnx m8!
Producent
2009-07-07 19:00
va tvungen att stänga av efter "rispar i mina handleder"
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
asså det är inte bokstavligt ! tönt"!!
Gick att lyssna på.. överhypat som faaan dock! :D word
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Du är Grym kusse:)
shulu!
tack mer ?
DU ÄR SÅ JÄVLA TVÄRFET SOM VANLIGT! Älskar dig Verser Så sjukt jävla bra text, lätt att relatera och jag blir berörd av varje rad. Jag vill skrika högt för du gör det så bra, snäälla, sluta ALDRIG med dina sorgsna texter! GE MIG MER!Ref: Jag gillar ju när du skriver reffen själv, men den var faktiskt fin.Beat: Fett passande, inget mer att säga, lugnt och skönt 5/5 //December
-"Om det är en tolknings fråga, säg att du njuter av livet"
tack ! det värmde! ! kom igen nu! eller ingen som vill lyssna för att beefen e i full rulle?
Riktigt bra
Http://www.myspace.com/besononline
denna var riktigt fet! bra text, diggart!
NS
Låter rätt bra men lite väl mkt hype för den här..
tack alla !
Producent
2009-07-11 00:17
aZzÅh shiiiet varente bokstavligt nehe då va de inget *fnIzZ* skulle aldrig få för mig att lyssna klart på låten ändå. pöss
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Producent
2009-07-11 11:45
hahaha shit vilken wack låt! buuhuuuuuu, fan jag gör en låt på ett 60bpmbeat med samplad refräng. shit pinsamt.
tack!
Producent
2009-07-11 16:10
Fan jag blir gö bara deprimerad då jag lyssnar på sånt här:/ Men jag känner igen mig i den rätt så mycket kan jag lova. Du är riktigt duktig mannet Amen!
Flyger fritt, landar platt
tnx;)
fattar inte vad folk hör ? ajja det var soft , inget över det ! peace
Vice Versa!
Fett bra! Skulle man kunna få texten? Vill ju hänga med i låten vettu :D