I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Malin, Newkid & Trofast - How Do I Breathe(Cover)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-07-02 23:36

Malin, Newkid & Trofast - How Do I Breathe(Cover)

Hejsan gott folk, sitter och lyssnar igenom lite grejer. Detta är en låt vi gjorde när vi satt o softa hos nya pojken en kväll=)
Det är dock ett ganska bra tag sen, men la aldrig upp den här.. Det är en cover på Marios låt "How Do I Breathe".. Dom sjunger texten från riktiga låten, och jag lägger en egenskriven rapvers!
Det kommer mycket nice grejer snart, alex jobbar på sitt tape.. Och jag släpper sololåtar osv, Malin hoppas vi på att hon spelar in mycket mer:)
Så håll utkik:)

Ah ni hör antagligen vilka som är vilka.. Tjejrösten, sen andra killen som sjunger är Newkid. Och jag rappar som sagt.. Ha det fint!

Länk till http://www.speedyshare.com/662260860.html

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-02 23:56
Grym låt men tkr den låter konstigt mixad kanske bara ja som tkr men riktigt bra(Y)
I Listen But Do Not Understand,I Understand But Do Not Listen.
Men Du Skön Kuk!

2009-07-03 00:19
Varför??? Har du inte lagt upp denna innan :@

:'(

Skämt & sido, riktigt nice låt ska spara denna och dunka :)
The thing is, we cant separate our feelings..
Moderator

2009-07-03 00:23
Urgullig liksom, var en av mina favoritlåtar för ett par år sen när den kom ut. Sångerna är ju tvärsköna och din rapp är trevligt också, jag gillare :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Rappare

2009-07-03 00:36
Jag gillade bryggan speciellt! Malin kan träna lite på engelskan..
http://myspace.com/monzdidryk

2009-07-03 00:58
malin var bra aldrig hört förut .. Newkid har ju fetaste röstläget !!
trofast riktigt fett ! älskade flowet, fet låt bräh !!
http://www.myspace.com/akaamusik

2009-07-03 01:01
Newkid är SIIIIICK
Förstår inte att han är osignad än :o eller de kanske han inte här?
Anyway, han förtjänar mer shine!
"Visst är det vackert.."

2009-07-03 01:12
Tack boys:)!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-03 13:17
Malin & Newkid, Väldigt fin duo! Trofast, du var bara plusset i kanten! :) Det här var jätte bra, men tyckte inte rapversen passade in, tyvär trofast, du gjorde det fett men den passa inte in i låten! Om du fattar haha :) 8/10!
Follow me at:
myspace.com/krilloboi
twitter.com/krilloboi

2009-07-03 13:29
corephase P18 - Har för mig att newkid är signat till baselíne ?

Tycker dock han lägger de najs här, malin har fin röst
Trofast , Diggade denna helt ärligt .. Fattar inte att du är osignad :(

Keep it alive

2009-07-03 13:56
Låter inte alls som du kickar i samma mick som övriga Trofast, konstigt mixat eller nåt annars..

Bra låt!

2009-07-03 16:37
Tack tack.. Ja dom är grymma på att sjunga=)

Ak.. Jag kör inte samma mick, jag skrev ju att vi var hos alex och körde högst upp? haha.. han har bättre grejer än mig:)

2009-07-04 01:52
Big up ! =D

2009-07-04 02:00
Alla tummar upp! :)
Om du går fort och ler samtidigt så kanske ingen hinner se att du e ful!

2009-07-04 08:34
Sjukt skön det är så nackhåren reser sig när newkid o malin sjunger o Trofast du är sjukt skön men tycker nog tyvär att det inte passar in här riktigt men du lägger det sjukt skönt ändå! :)

Peace å puss på er
 Checka in BKP - Osynliga Mannen

Behöver lite kritik

2009-07-04 11:32
Freshness, sjysst kvalité rakt igenom! Men bort med rappen på detta, som ovanstående talare sa, det passar inte riktigt in.

Douces!

2009-07-04 12:39
Ajt i feel u.. jag brukar inte köra på sånna här grejer, hehe.. Var inte meningen att jag skulle lägga nåt först, jag låg ba o softa i sängen.. Sen frågar alex om jag ska lägga en vers, så tänkte varför inte.. =) Men detta är ju mer en sånglåt så jag förstår..

2009-07-04 13:29
Såklart rappen passar? Detta förekommer ju galet mycket i andra låtar.
Alla tre göre riktigt bra, grymma talanger!

2009-07-04 22:00
gillar malins röst,

synd att hon sjöng så lite på låten bara.

2009-07-05 23:37
Tack tack.. =)

2009-07-05 23:40
måste ju säga att newkid måste vara sveriges största talang !! helt jävla sjukt va duktig killen är
lost in skåne

2009-07-06 00:19
sjukt bra låt!
Micke From Mother Fuckin Miilk

2009-07-06 01:48
I dont give a fu vad folk säger och tycker, Newkid är lätt hetast på svenska scenen just nu. Synd att han inte får mer hype än den han sitter på för tillfället. Väntar på mixtapet som snart dyker upp runt hörnet.

Malin har jag aldrig hört förut men jag gillar det jag hör, synd att hon inte får mer plats på låten bara.

Jag tycker Trofast har legat på samma nivå nu ett tag, varken förbättring eller försämring, men börjar bli lite enformigt i mina öron. Detta är min åsikt, men keep it up i samma stil för du gör det bra.

Två!

2009-07-06 02:51
Teezy
Soft soft:) Tack för kritiken, det uppskattas.. Det kommer snart mycket bättre grejer, lovar dig. Så håll utkik kompis:)
Ha de bra!

2009-07-09 14:09
Bättre än orginalet!

Tummen upp! :)

2009-07-09 15:24
newkid är jävligt grym, riktig talang.. tjejen tyckte jag inte sjöng särskilt bra, inte dåligt men det var lite sjunga-på-examen-klass typ. rapparen var helt okej!
 http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci

2009-07-10 12:53
Jävligt soft låt. Newkid och Malin sjunger riktigt jävla bra =).
Jag tyckte rappen passade in söööftish, tyckte Trofast var grym som vanligt med peys
Ha det fett

2009-07-10 13:24
NewKid!!

Trofast...du lägger det Alltid så jäkla skönt. Vet inte vad det är, men det är nåt över din röst. Fy fan så fett!
One in a milli-on.

2009-07-10 19:23
tack så mkt...:)

tack tack ElCalifas, det värmer jättemkt! Det kommer komma mycket bra grejer snart, håll ögon och öron öppna..

2009-07-10 23:03
alltid lika fett av er, sjukt najjs
Take me away, like I overdosed on cocaine
Or take me away, like a bullet from Kurt Cobain

2009-07-11 12:42
ämen fan va kärlek!!!! blir alltid lika glad när jag snurrar in här på whoa... tack allihop
min myspace:<br>www.myspace.com/meetthekid

2009-07-11 14:00
har också för mig att newkid är signad hos baseline? iallafall så hänger han med dom ibland :) och om han nu är signad där så fattar jag inte hur i helvete han man kan satsa mer på två handikappade mongolider med talfel än på newkid?

ontopic, sjukt grymma röster av både malin och alex, trofast du la det asfett på rapen men du hör ju kanske själv att det inte passar in i låten så mycket? :) annars var det verkligen inget fel på lyrik och rap, tvärtom, det var asfett, men i fel sammanhang.

men fet låt! ööööppppp!
typ, eller?

2009-07-11 14:35
mrn som sagt så är låten gammal och newkid blev signad av baseline för inte så längesen.
FUCK A BLOG DAWG CAUSE ONE DAY WE GON MEET