I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Käääz & Jonis - Session

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-07-04 12:43

Käääz & Jonis - Session

shu, käääz hade tråkigt en kväll så han fråga om vi skulle köra en session, jag hade också tråkigt så jag sa ja. här har ni den : ) Länk till Käääz & Jonis - Session

Länk till Käääz & Jonis - Session

www.myspace.com/jonis016

2009-07-04 14:29
gillade faktiskt inte alls
verkligen inte de bästa du gjort käääz, sry gubben <3 u know i love u honey <3
gillade inte jonis alls
music is something u do, style is something u've got!

2009-07-04 14:37
Playedout beat. Tråkigt

Kääz var ingen jag tyckte om. Han lät så simpel, tråkig & enormig röst, halvkass text & liksom normalt flow bara. Det är ju dock en smaksak & som jag sa att han tyckte jag inte om.

Jonis här lät det bättre! Texten var inte den bästa men jag diggar din röst & ditt flow. Du hade dock en eller två flowmissar i mitten av din vers nånstanns, det lät jävligt grötigt där iafall.

Mixningen var inte alls bra, det lät så instängt men vem bryr sig om mixningen? ÖÖ 98.7% av Whoa. Ha. Fuck that, den som gillar låten kommer spela den oavsett ljudet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2009-07-04 14:51
tycker den va lite småskön sådär... skön att ha i bakgrunden å bara digga till...
simpel men helt ok tycker jag :)
Music makes me feel...
Moderator

2009-07-04 16:01
Skön låt, men som någon sa, rätt tråkig. Vetifaen varför, bara är så. Bakgrundsmusik passade det dock bra som :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Lyricist

2009-07-04 20:19
såh

beaten var nice som fan.
inga superrim men helt okey flyt, keep doin it, peace!
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"

2009-07-04 21:09
diggar jonis röst, riktigt skön
låten va okej

2009-07-05 13:08
Aiight : ) kul att folk kommenterar. fortsätt med de. ;D
www.myspace.com/jonis016

2009-07-06 09:25
nnnjjjjjaaa... Jonis röst diggades bara.. men texterna var inte alls bra tyckte jag:PPP
 http://www.znapmusic.com/farbrorgron/

shiiet denAjs-,-

2009-07-06 10:31
jag gillar't käääzens mysröst, mystext och mysflow, men myskänslan i rösten tål att jobbas på.. du får börja bli vild mothafocka!

kändes lite samma på jonis, dock ett wtf på när du speedade upp mitt i allt- lät bara virrigt. men annars äre bra skit fifan, söt session pöjkar!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2009-07-06 12:56
Käääz: Dörrvakt/ Lögnhals var nice, men naaaah.

Jonis: Detta förvånade mig, lågt under din nivå.

2009-07-06 13:58
Aiight, de där när jag speeda e ju för att de ska låta som jag ställer en fråga o svarar ao svårt o förklara men ok :) . Tomten, jag håller med men orka inte bry mig då detta inte var nåt serious. peace.
www.myspace.com/jonis016

2009-07-06 14:04
Käääz- Bra grejer, cleant enkelt flow, litte slödder här och där men annars var det nice.

jonis- good work, lite halvdant flow här och där men det var cool ändå. Texten var tuvär inget som föll mig i smaken.

I helhet så saknar jag highlights i bådas texter, så som Punchlines, Breaks eller något annat som fångar ens uppmärksamhet.
Mixningen var clean och beatet en classicer!

Bless!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-08 19:42
okej tack där alla för kritik :D fler komentarer vill jag ha nu!:D <3
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz