Qruu f.t Spades - Eliten sjunger sina orättvisor Ny låt då! =)finns att hämta härlQruus text:Vänta nu lite jag ser människor som lider,borde väl vara på tiden med förändring i livetRåder ständig panik genom skrämseltaktikSom en bomb mitt på vägen här i trängsel trafikTrött på all skit, men tror fortsättningsvisÄnnu på demokrati fast på ett enklare visMänniskor dör, dör för vår flyktingpolitikSammanfattningsvis, ja det tycker jag är skitHelt moraliskt förkastligt, man tappar sin fattningDet är någons barn, någons mamma, någons pappaSom vi skickar till döden, lämnar åt ödetTänk att det berör mig, men inte många andraMånga sanna rasister blundar hårt när bomber fallerJag står och håller andan medan vissa beklagarVissa betalar och visst jag befararBefarar att vi lever i de sista av dagarRefr:Eliten sjunger sina orättvisorDet var därför civila dog i krigetEliten sjunger sina orättvisorMen jag tar ett steg till för att jag tror på livetBrygga:(Eliten är liten, vi andra är mångaDe viftar bort oss, vi framkallar ångest)Makthavare, vad fan har ni gjort?Jo, ni har gjort så att skadan är storMakthavare, vad fan har ni gjort?Jo, ni har gjort så att skadan är storSpades text:övervakning överallt, dom bevakar oss allamen hatar varandra och sen skadar varandraöver saker som aldrig har spelat nån rolldagens människor är som en levande bombsom väntar på att smälla och ta livet av massaför regeringen har makten och dom skiter i andrahela jävla världen har spårat urmänniskor försöker att inte gråta nuregeringen ignorerar folkets klagosångmen även blinda ser saker som världens vapenbrottsom har gått över gränsen, långt över bergendär starka överlever och sprider sorg över restenEliten ser på folket som ligger och skakar. . .jag tror också att vi lever i de sista av dagarRefr.Bryggapuss på er alla!Qruu på myspaceSpades på znapmusic