I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

MK - Snippets !!

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-07-09 02:28

MK - Snippets !!

Shuu, med tanke på Gramoz är i kosovo just nu, så blir det inte så mycket inspelat, så klippte ihop lite snippets på nya projekt, vissa är omixade, vissa är gamla & vissa är bara tester, men iaf, ni får en liten inblick på vad som kommer att komma i framtiden! Hoppas att ni gillar ! / MK

http://www.myspace.com/temythadon

2009-07-09 16:27
UPPP

2009-07-10 02:41
Låter bra faktiskt den 3e låten låter skitbra faktiskt beatet där var skitbra. Ni har grymma beats faktiskt flyten e bra o så. Gramoz behöver öva på sista texter faktiskt enda jag inte jag gillar. Haha rockbeatet var off the hook eller vad de var.

Låter lovande! har ni ngt mixtape på g eller ?
Geni

2009-07-10 02:46
Thnx robin :) nej bara lite låtar som aldrig blivit släppta eller färdiga :)

2009-07-10 20:35
den första "dom kallar mig för dady" tror ja kan bli grov.. beatet va sjukt, free eller proddat?

den andra, vanligt beat så njaa, men beror helt på rappen

den tredje , lite för hård för beatet men inte hört hela ju

den fjärde,
den är inte mixad va? vill höra den mixad.. fett me rock i de, haha inte tänkt på att köra ngt sånt förut

den femte, beatet bombar.. släpp låtarna, så man inte säger för lite eller för mycke

orkar inte kommentera dem andra, betyder inte att dom e dåliga utan för ja får skriv kramp :p men släpp dom så man får höra sen, bättre man lägger riktig konstruktiv kritik och så där då,

M

2009-07-10 20:37
shu, nej det är en instrumental tror jag..
nej inget är mixat här tror jag, men den 4e är inte mixad iaf, ja dom släpps sinom tid.

thnx !