I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bbahar - For a long time [Änglalik MIX]

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2009-07-09 19:47

Bbahar - For a long time [Änglalik MIX]

Här kommer ett track med Bbahar, sjukt duktig sångerska
hon förtjänar lite tid in the spotlight. Jag som mixat tracket då
you know the drill whoa kommentera och sov inte på denna.

Mixning: Änglalik
Sång: Bbahar

Bbahar - For a long time.mp3

2009-07-09 19:53
Länk till http://www.speedyshare.com/850775844.html

Min mixning, dock är jag inte helt klar, men arbetet hade inte sparats så vet inte riktigt om jag orkar fin slipa, men lyssna iaf!

När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min
Rappare

2009-07-09 19:54
varför ens lägga upp den när hon tyckte den var så dålig att jag var tvungen att mixa om det..
du är inte bra...

2009-07-09 19:57
so?
min första mixning, jag är iaf nöjd
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min

2009-07-09 20:09
det som gjorde mest skillnad är att du laggt på Vocal - Natural revarb. plus lite eko.
Be proud man
Rappare

2009-07-09 20:16
haha ta de i gbn, eq, kompressor är kanske nått du hört talas om ? =)
eller nej vad dum jag är klart du inte hört talas om de då kanske du skulle kunna mixa halvdant iaf.

haha whatever, im out

2009-07-09 20:18
haha jag som tkt om din musik och shit, men vet du vad, du gav då fan i mig en annan bild om dig man, det är tur för dig att du börja som ett proffs man, good for you. jag vet precis vad du snackar om på EQ och kompressor, har bara inte riktigt lärt mig att använda dom precis, men EQ använda jag men inte kompressor, plus var den inte klar, men det sparades inte och känner inte för att börja om igen :P

2009-07-09 20:29
Blablabla, palla tjaffsa om det i tråden? ;O
Låten var iaf soft, sången var bra, mixen var bra, Peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-09 21:38
Över till låten, tkr att hon gjorde bra ifrån sig :)
fick pusha på henne lite att ha mer känsla men det satt bra till slut :)

2009-07-09 22:42
UPP WHOA!

2009-07-10 00:29
gillar det stört mycket, älskar din röst och din sång sitter hur bra som helst :) diggar din mixning förjävla mycket änglalik 5/5 på den, 10/10 på låten förtjänar mer cred upp på denna whoa !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-10 02:11
damn du gjorde denna mkt bättre. o ja tycker inte du va hård mot han som mixa första versionen, du gjorde ny tråd, sen kommer han o langar hans mixing?! det är respektlöst.
dock är det ingen tävling för du vann i mixingen. men som han sa, du har hållt på längre troligtvis!

du mixa bra! detta är nice :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2009-07-10 02:45
för det första:
Det är inte samma som jag la upp förut, plus var jag inte klar än, tog paus OCH JAG SPARADE och sen när jag skulle öppna session fanns det inte kvar, så då pallade jag inte göra om allt :P och la upp det ändå,

För det andra tkr jag att det är dålig stil av änglalik, wow sure han är bättre? men hur många låtar har inte han mixat? jag gjorde min första och han måste hålla på leka stor, det är som att han ska hålla på trycka ner stanislav ifall det handlade om rapp, lixom tkr bara att det är så jävla omoget beteende, men nog om det, ska inte förstöra tråden

UPPAR DEN IGEN!
Rappare

2009-07-10 02:50
haha vad i .... släpp det pöjk gå vidare

2009-07-10 13:11
träna träna du har det i dig , du skulle skifta lite med rösten osv !
mer säkerhet också !
pz // XL
Vice Versa!

2009-07-11 00:09
denna är värd detta =) UPP!