I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Video] piss inte kiss- ett brev till alkoholen

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-07-10 17:45

Video] piss inte kiss- ett brev till alkoholen

mitt beat

text från 1,5 år tillbaks, gjorde ingen låt av den, men skrev en del texter då innan jag började hipp-hoppa

ps.

jag gråter inte, e bara alltid snuvig

fortsätt hata ;)

2009-07-10 18:09
Shiiit scary...

Får tårar i ögonen ... så fint !

NAAAAT
Riktigt Brutala <3

2009-07-10 18:43
yea big up! .. xD
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-10 21:02
Fett som vanligt !
 Vi är alla misstänkta

2009-07-10 22:52
hahahah

Beat
Word hahahahahahaha

allt är nästan perfekt, rösten grymmt clean! Texten, gudomlig, men du ett pyttefel bara, hörde ett jätteliten pyttilutti litet stavfel typ i slutet!

Annnars va låten GUD!
Take me away, like I overdosed on cocaine
Or take me away, like a bullet from Kurt Cobain

2009-07-10 23:11
Driver ni? Tycker ni det här var bra?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-10 23:20
Robie klart dom driver hahaha xD

2009-07-10 23:23
vacker text

missbruk är inte lätt

2009-07-10 23:34
vacker text? haha, herregud.
Rappare

2009-07-10 23:34
Du måste verkligen lära dig takterna mannen, när du får till det kommer det bli chill, hyfsad text, jag vet hur det är med skiten :/
www.vidsidanav.com |
www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!

2009-07-10 23:50
rå diggar låten den är från hjärtat
folk som driver med den är låten förstår inte alkoholism alls.
jag själv dricker för mycket och förstår innehållet
det handlar om vad texten vill förmedla
inte om han är bäst eller inte

kommer ta en öl och tänka till.

2009-07-10 23:50
Tycker det är det bästa du gjort mannen, folk kanske hatar men denna är du värd att få en bra kommentar på, skönt att du lagt lite känsla bakom micken nu, som jag sa åt dig å göra förut :)

Bra mannen :)

2009-07-10 23:54
Linje12 = Du ska inte säga så mycket, du är bara ett snäpp bättre än denna snubbe, haha
8år mannen, 8 år.

2009-07-10 23:58
hip-hop handlar inte om vem som är bäst
han fick mig på tankar

2009-07-11 00:10
om du inte vet vad missbruk e så ska inte kommentera låten din fjant
från min gästbok.

Piss inte kiss som artistnamn, kan inte bygga upp en text, har ett dåligt flow & gör en 'musikvideo' framför datorn.

Hur ska man kunna ta denna person på allvar? Tycker han värkar mer ironisk en seriös.

& att sen säga 'att du vet ingenting om missbruk' bara för att jag frågade om han drev liksom. Ha, har nog sätt det mesta, vart med om det mesta redan sedan barnsben. Jag kör också låtar om det precis som du men jag tror jag bygger upp dem bättre.

Kallar man sig för Piss inte kiss, skriver en låt om missbruk & sätter sig framför datorn med solbriller & spelar låten live, då har man inte lagt ribban högt!

Hade du droppat ett audio så hade jag troligtvis lyssnat mer noggrant på texten & hur du flowar för att sen kunna ge dig konstruktiv kritik;)

Fuck off, loser!

2009-07-11 00:11
kommer ta en öl och tänka till

word

2009-07-11 00:20
Linje12

han öppna sej om missbruk och du spelar allan om solbrillor
ha ha du har gjort bort dig totalt

2009-07-11 00:24
Vill ändra på min kommentar som jag skrev tidigare, ber om ursäkt, jag var inte seriös. Läste mer texten nu utan att "lyssna" och de såg faktiskt hyfsat bra ut! Fortsätt såhär, men byt namn till ett annat bra namn, finns massvis att välja mellan.

Love.
Take me away, like I overdosed on cocaine
Or take me away, like a bullet from Kurt Cobain

2009-07-11 00:38
tack alla som kommenterat ;)

vi ser tydligt att folk hatar utan att veta vad dom pratar om

2009-07-11 00:49
förstår varför du skrev "fortsätt hata

2009-07-11 00:57
du blir bättre & bättre iallafall, sakta men säkert :)

Kallar man sig för Piss inte kiss, skriver en låt om missbruk & sätter sig framför datorn med solbriller & spelar låten live, då har man inte lagt ribban högt!

skriva en låt om missbruk, ser jag inget fel på!
sätta sig framför datorn med solbrillor & göra en liten video, det är fan så mkt roligare att titta på än att bara höra själva låten..
men du sitter å pratar om dig i tredje person när du lägger upp låtar på whoa, ensam i ditt linje 12, du kan inte lagt ribban högt :/

2009-07-11 01:38

skitsamma lägger ner med hip-hop nu och för alltid.
folk talar ut, folk hatar.

ps

jag hade en ide om att sprida glädje men folk hatade så mycket så dom själva blev snurriga!

2009-07-11 01:57
Skit i dom som hatar å släpp fram dom som gillar :)
Sluta inte med musiken för vissa hatar mannen, finns alltid folk som hatar.

Och alla som sitter å hånar snubben kan alla suga på kuken.

2009-07-11 02:03
jag älskar det jag gör

men blivit mord hotad flera gånger och dissad av svin som inte vet vad hip-hop handlar om

ps

ska jag bli mördad av folk som hatar pågrund av det jag säger då är det inte värt att lägga tid på det.

hip-hop handlar om glädje från botten, men det har bara blivit fel.

även raekwon grät i afrika å sa - det va inte det här jag ville förmedla!

2009-07-11 03:25
men mannen, så länge du gillar det du gör så spelar det ingen roll om folk hotar dig, det är bara dom som är patetiska, gillar dom inte behöver dom inte lyssna, men är dom så dumma och lyssnar och kommenterar iaf så har dom bara sig själva att skylla.. Dom kan ju bara ignorera, vilket dom inte gör för dom är problem sökare.
Fortsätt med din musik och utvecklas & skit i vad folk tycker & tänker, gillar dom inte så gillar dom inte, men det är så grymt jävla onödigt å göra som folk gör, sitta å klanka ner på en snubbe som gör musik och brinner för det han gör, varken sig musiken är bra lr inte, är det inte bra kan det bli bättre.
Fortsätt med det du gör och skit i hatarna.

Fred !

2009-07-11 09:58
patetiskt! skriver texter om alkohol & raggar fjortisar på Lunarstorm haha. vad förväntar du dig när du kallar dig piss inte kiss, flowar förjävligt och spelar in en sån här video? är du helt bakom flötet eller

word på Linje 12! vad tänker ni andra med som klappar han på axeln? klappa säften istället
Dahlgren

2009-07-11 10:06
HAHAHA

WORD Linje 12!

Piss inte kiss Feat. Stanislav - Alkohol (Remix-VIDEO). Släpps den snart eller?

lägg ner förfan!

2009-07-11 10:24
donk1n P17 ;) tack för ditt stöd

ps

jag kan inte utvecklas som rappare när folk driver med mej, säg om det är dåligt eller bra istället.

å nej jag raggar inte fjortisar på lunarstorm, jag gör inte sådan rap musik, jag öppnade mej med en seriös text om alkoholism och blev hånad direkt.

jag vet att det finns hatare, men coola ner lite grabbar.

å sluta mobba stanislav hela tiden, så jävla barnsligt, ni e över 20 år å mobbar killen totalt.
överallt ser jag att ni e på han.

jag har sett han skrivit i trådar å gett folk bra kritik, trots att han är så utanför.

jag kommer inte lägga upp mer låtar på whoa, men kommer fortsätta med musiken efter en paus.

2009-07-11 12:21
Finns massvis med folk som beter sig som idioter bakom skärmen och just extra på detta forumet, tråkigt nog!
Fortsätt göra de du älskar, om låten har ja ingen åsikt
Jag är torevi även Miztah T//
Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//

2009-07-11 12:28
Torevi P17

jag ska inte lägga ner med musiken ;)
bara säger så för att hatarna tror dom vunnit då!

2009-07-11 18:25
håller med donk1n P17, skit i hatarna och sluta absolut inte släppa låtar på whoa, du har gjort ett antal roliga låtar som fått en att skratta.. och helt rätt, inte lätt för dig att utvecklas om alla bara klagar hela tiden.. men du har blivit bättre sen första låten du la ut här, och fortsätt så ska du se att det kommer bli mkt bättre med tiden :)

2009-07-11 18:54
mhhk

tack för stöd

men skiter i hatarna, men just att folk driver å ändrar åsikt hela tiden gör mej förvirrad.
jag är mycket metveten att jag inte är bäst och är i otakt ofta, men det är något jag jobbar på.

jag kommer fortsätta lägga ut på whoa, men tar en paus i några veckor.

jag är även medveten att jag syns här för mycket, å det gillar inte folket..
men jag tvingar aldrig någon att lyssna, sen skickar jag ingen reklam till folk på whoa heller.

fortsätt hata ;)

2009-07-11 19:08
jag själv dricker för mycket

scumbeer jag tror ja ser upp till dig ... -.-
Riktigt Brutala <3

2009-07-12 15:01
Robie kan du sluta snacka massa bull? du har hållt på i 8år och har inte utvecklats ett skit. sen har du din påhittade click linje 12 som du är ensam i. plus att det är en ren kopia av Linje 19 (Anders & Stefan). sen har du alltid kört samma stil hela tiden, den här fucking rakbladsrappen, "ååh, världen är elak mot mig, jag måste skriva om mitt hemska liv". jävla pajas... piss inte kiss kanske inte är särskilt skillad, men han kör sin egen stil, det är därför jag har respekt till snubben.