I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Marius - Gimme That (Chris Brown Cover Test)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-07-10 20:23

Marius - Gimme That (Chris Brown Cover Test)

Sho, Jag lyssnar en del på engelska, men aldrig vågat testa köra något på engelska.. försökte skriva en text på engelska för att testa men dock så gick de inte så bra, så jag testade att spela in min FÖRSTA engelska låt/Cover överhuvudtaget.

Skulle uppskatta om man fick lite kommentarer om vad folk tycker, om det är värt att träna ihjäl sig på engelskan och kanske börja köra något litet som detta? fast eget material och så då.

Kom igen nu folk och säg vad ni tycker, ber om ursäkt för er som inte gillar att de blev en cover.. men sånt är livet ändå fan ;p hahah

PS. För er som inte läste igenom noga, de är min FÖRSTA gång på engelska.

http://www.speedyshare.com/415242675.html

Rappare

2009-07-10 20:32
tycker de låter fresh som fan, detta är en riktigt mys låt så den får engelskan att flyta på
tycker fan de låter bra som fan med engelskan låter proffsigt.
du har en sjuk röst vad fan är ditt problem haha släpp rappen
och börja köra rnb eller sjung mer i dina låtar.
även om detta är en cover så gör du den bättre än orginalet
du har en mysigare röst tycker jag.
kan inte göra mer än ge dig kärlek här fortsätt såhär
there you go, a lil piece of my mind.

jag är bäng fuck you

/Ä

2009-07-10 20:35
Tycker de låter riktigt bra. börja gör låtar med Nicke du vet. Ni skulle passa sjukt bra ihop på rnb låtar.
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!

2009-07-10 20:39
du e fetare på svenskan, utalen var lite knas men kanske pga det e första gången du kör på engelska. men annars lät d bra

2009-07-10 20:42
Damn, visste inte att du var så fet på sången. Blev förvånad och imponerad! Bra jobbat men som Änglalik sa droppa några rnb låtar, tror det skulle bli fett!

Peace

2009-07-10 20:54
Ängla: gush tack så mkt broosh <333 :D

Mcblaster :
thx thx

temy : aah okej ;p hehe kanske testar ngn rnb låt ändå (: thx mayne, ska träna på uttalet o så

tjifen: thx mayne, låt fresh att du tkr så :D

FLER

2009-07-10 21:48
haha förvånansvärt tungt. Det här kallas utveckling mannen! Fortsätt, vill höra mer! Synd att den va bara 1.45!

Peace
- Shizzle

2009-07-11 02:31
thanks Deno :) kul att du lyssna & gilla covern ;D

FLER