I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Markulin och POJO - En knarkares öga [Audio]

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-07-11 14:00

Markulin och POJO - En knarkares öga [Audio]

En liten random autotune sång, plus lite rap, temat räknar ni nog u7t

Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2009-07-11 14:01
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2009-07-11 14:04
hahaha :D nä, sluta, ni skämtar väl? ni har just bevisat att man kan sjunga falskt med autotune också :D
typ, eller?
Graffare

2009-07-11 14:19
Hahahah, kul skämt såhär på morgonen:P Tack för ett gott skratt grabbar!
-

2009-07-11 14:34
sa jag inte att det var nåot random eh? jag har inte för fem öre gått in seriöst med denna låten.
kul att ni bara kommenterar de dåliga låtarna dock, kommer väl inte höra skiten av er i nån annan tråd

2009-07-11 14:36
alltså fuck jag stör mig, jag vet att denna e skit, men nog fan ska ni kommentera först när jag släpper något lite sämre"!!!

2009-07-11 14:38
Njae tyvär, det var inget jag föll för. Men jag känner, ceep going!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-11 14:41
men lol, första gången folk bryr sig om att kommentera"!
Graffare

2009-07-11 15:53

Mannen, sorry men det är svårt att ta dig seriöst när du säljer trosor....
-

2009-07-11 16:03
haha, det är en skämtgrej ditt jävla nöt

2009-07-11 16:03
och för sista gången; denna låten är inte seriös
Graffare

2009-07-11 16:07
Då kanske du skulle skriva om tråden lite?

*Oseriös låt - Och jag säljer trosor, men det är bara ett skämt*
-

2009-07-11 16:10
Haha, wtf, kommenterar du bara dåliga låar eller? lever du för att trycka ner folk som inte kan? gå'och kommentera en låt du tyckaer är bra istället för och ödsla din energi här.
Graffare

2009-07-11 16:43
Seriöst, om INGEN hade hatat i trådar, då hade ingen rappare blivit bättre. Du borde tacka mig din otacksamma slyna. =9
puss
-

2009-07-11 16:58
linje12 skrev ju seriöst och du ger ett drygt svar? snälla.
Jag är torevi även Miztah T//
Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
Graffare

2009-07-11 17:56
Torevi woord.

Denna snubben kan inte ta kritik i någon som helst form.
Han vill bara höra "Fan va bra du är" (lol).

Så... Jag fattar inte ens varför folk lägger upp låtar på whoa, sen får dom kass kritik, och då skriver dom helt plötsligt "Den är oseriös, jag är mycket bättre", fuck ya'll...
-

2009-07-11 18:40
men fattar ni inte grejen? denna låten är medvetet dålig, jag vet att den är skit, men när jag gjort bättre skit, så'skiter ni i att kommentera.

2009-07-11 18:43
Det jag blir arg på'är at ni kommenterar först nu7 när jag släppt en skitlåt, asså jag skrattar åt er , ta kritik btw? ja vet: låten är usel, haha, Tizm du är bara en idot som prackar ner på'andra, visst denna låen är skit, det erkännr jag , men aldrig har du kommenterat i nån tråd innan!!
Graffare

2009-07-11 19:04
Det är första tråden jag ser med dig din sneknullade Jesus-älskare, och även den sista av dina trådar som jag skriver i.
Ta kritik eller sug av mig, jävla tönt.
-

2009-07-11 19:10
jag sa ju7 att låen su7ger mannen, ja har tatt din kritik, haha

2009-07-11 21:52
hahaha nu skratta jag , dock inte till låten!! bara åt trosorna,
ahja lyssna inte på låten ville bara att lämna ett avtryck

Hej :)
*ERROR*

2009-07-12 02:13
LillP lyssna på låten också då lär du skratta å att folk tror jag va seriös med den :)

angåénde trosorna va de ett skämt mellan mig och en polar, har glömt att ta bort de bara.

skapa eran egna gratis onlineshop www.cafepress.com inte så'svårt