Hittade inte första versen Men andra och tredje. Vers 2: efter 3 år på möten konstant om dan japp så matar dom i mig att jag är normal och beteenden jag har är bara brister nu yeah men ärligt talat kompis jag är sinnessjuk whoa is the shit om man diggas som bög för dom proppsar ditt ass om du slickat doms röv yepp rapen är mitt leverbröd mitt enda hedersstöd hackar flowet som jag vore cp störd punchar din text med en spark på halsen låter haffa din tjej till en dans på ballen fuck jason och freddy jag är värst här i stan iklädd klänning och smink som en tjej hos din far de här våldsironi lika grovt som ditt skit för vi garvar oss till döds när du hotar på beats så hey här kommer segertåget säger den sämsta som gayen till skådis Vers 3: Spelas på klubben till tjejer utanför bouncar på beats som en tjackad bumbibjörn pundar pulver mjöl med sugrör till halsen för mamma sa nej när jag vill vara en gangster kan du feata mig? käften faggit det låter som du skulle blivit knullad i aset ja flyter fram som en bailine på vattnet punchar din nacke med en roundkick på halsen m m men jo jag diggar dig endå precis som du är i den filmen pippad 2 upp med en hand för en ny generation över techno beats hack rap genom autotune gråter för vår rap idag precis som petter,snook veronica maggio sa är det så här de känns att vara lycklig ah yeah det är inga problem //NGOM
New Generation of Music Mix&Mastring: 100kr/låt Inspelning: 100kr/tim