I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

video] piss inte kiss- I dont care [hej då whoa

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-07-13 18:28

video] piss inte kiss- I dont care [hej då whoa

instrumental: sugerhill gang

lämnar whoa med den här låten
känner att inte whoa är rätt forum för mej!

men fortsätter med musiken, men inte några mer låtar här.

hoppas ni e glada nu..

bye bye

Rappare

2009-07-13 18:56
de e så dåligt så jag kan inte sluta lyssna

men för att vara mer konstruktiv:
ditt flow e katastrofalt, rimmen e sjukt simpla, du kan dra igenom en hel text utan att ha sagt nånting i princip (men de e ju bara min uppfatting) nu körde du på engelska också å ditt uttal va samma där, katastrof... sen tror jag du försökte sjunga där emellan åt, inte en ton satt rätt.. när de kommer till ljudkvalité å mixning så ska jag inte säga så mycket, jag e själv otroligt dålig på att mixa å så har jag inga riktiga grejer än så... men de e ju saker man kan göra nåt åt.. din talang för att rappa finns bara inte! jag kan aldrig tänka mig att nån spelar dina låtar för att de e skönt gung i dom eller för att dom avspeglar nåt av värde i dina texter... tror i´dom flesta fall att folk spelar din musik å skrattar, tyvärr...

whoa är inte rätt forum? va skulle vara rätt forum? tvivlar på att du skulle få annan respons nån annan stans

men som du själv "rappar", you dont care så kör på...

fuck va långt de blev haha
Music makes me feel...

2009-07-13 19:11
hahahahahahaha, sorry jag har inte hatat på dig innan bara för alla andra har gjort de, men den här engelskan va faktiskt jävligt rolig att lyssna på hahahahahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-13 19:42
hahaha

sjukaste jag hört

2009-07-13 20:53
hahahaha din engelska e ju tyng hahaha
Käft

2009-07-13 21:03
Hahahahhahahaha, äntligen lämnar du oss! :D
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2009-07-13 21:04
snyggt avslut.
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min

2009-07-13 22:02
Ah du är ju inte bra alls men det är ju positivt för du ska ju inte släppa här mer..

Nu ska jag inte vara dum och så men detta är ju inte bra någonstans tror inte musik är din grej alls..

Så hade bra och släpp din musik där man inte kan få tag på den !

Peace
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !

2009-07-13 22:32
engelskan sög :D
men du är fortfarande underhållande att lyssna på
din humor är sjuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-14 00:47
Hejdå, vi kommer inte sakna dig.
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2009-07-14 00:53
är du serriös med denna låt?? isf gör du fan rätt i och lämnar whoa!

2009-07-14 13:36
Fett tung! Bra jobbat.. lyssna inte på vad dom andra säger..
Din musik gör min dag, du är bäst!
RMK & Kompaniett / K.I.M.M
www.myspace.com/rikardmedk

2009-07-14 13:50
Någonting säger mig att RMK är sarkastisk eller bara rent av ironisk :D!

Men seriöst, vilket avslut! Med detta avslutet lär du nog även ha levt ditt sista kapitel, för beatet du droppade på kommer förmodligen mörda dig i sömnen.. Eller så gör någon fanatiker det eller en arg moderator! Vem vet, ha ett bra liv.

Förmodligen kommer du bli paranoid, och bara för du är de betyder det ju inte att någon inte förföljer dig =)

2009-07-14 14:01
N_Jack
varför säga "vi" som att du pratar för hela whoa? jag kommer fan sakna den här snubben, man blir iaf oftast glad av att lyssna på hans musik..

2009-07-14 14:17
Hanut

det är nog du som lider av paranoia ;DD

hela hip hop världen kickar på instrumentaler

2009-07-14 14:29
Lägg upp videon igen
Rappare

2009-07-14 14:30
altså ingenting mot piss inte kiss som person, känner inte honom, han kanske e världens shysstate å softaste person.. men man måste väl ändå ha lite självinsikt när de gäller sånt här..

ja kan inte släppa tanken att hela den här piss inte kiss grejen e bara ett stort jävla skämt, annars e de bara tragikomiskt enligt min mening..
Music makes me feel...

2009-07-14 15:27
scumbeer, min åsikt var mer att han sög, stenhårt. Så instrumentalerna kommer bli förbannade på honom, och hemsöka honom och förhoppningsvis hämnas :)

2009-07-14 17:12
egentligen, har man någon form självinsikt eller själrespekt när man lägger upp en sån här låt? men den här låten var nog dödsstöten, han kommer nog sluta efter det här. han säger att whoa inte är de rätta forumet för mig... well, vilket forum är de isåfall?

2009-07-14 20:50
Hahaha, säkert Lunar-chatten eller Playahead-chatten ;d
Precis som MangeMannen aka. MangeMan aka. Esco aka. Escomuzik :)

Aja, jag håller faktiskt med vissa, det har varit riktigt kul att lyssna på dina låtar och du har vågat stå för din grej som många på whoa faktiskt inte gör..
Dom droppar, får kass kritik och börjar whina om att "det är deras första låt", att "de var förkylda", att "micken är knas", att "mixen är knas" osv osv, finns hur många dåliga ursäkter som helst..

Nejmen ärligt mannen, du kanske inte har vettiga texter, vettigt flow, vettigt delivery osv, men nog fan drog man på smilbanden när man hörde dina låtar!

Synd bara att hatarna tog knäcken på dig, fast egentligen kanske du borde satsa på nåt annat? Ståuppare?

Bless!

/ W