Sircuz & Tay tay - Musiken är vad den är
Tjenna jag snackade med Taylor för någon måndad sedan skulle jag tro om att recca denna låt han gav mej vers jag kicka detta blev resultatet. Planen var att ha den här låten med på mitt kommande mixtape men med tanke på att ljudkvaliten varierar en aning och hela mixningen på låten är för olikt dom andra låtarna på tapet valde jag att släppa den här och nu!Länk till http://www.myspace.com/thesircuz Länk till http://www.speedyshare.com/125333231.html Länk till http://www.speedyshare.com/982846900.html Beatet är producerat av en oerhört begåvad producent som kallar sig Rickblaze som också kommer producera hela det kommande mixtapet jag släpper villket jag självklart är jätte glad över! En stor applåd till honom yeai! Take care ! Håll ögonen öppna för kommande släpp!
www.myspace.com/thesircuz
puuuh, satt bara och väntade på taytay skulle köra in autotunen igen. Men he blev inge av! glad är jag för det också, låter riktigt bra det här!
rätt najs låt
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Bra gjort grabbar, reffen är dope och bådas verser är tunga!
-RuD-
Verrry tojt.. Rappen är fet,lika så reffen,och beatet är sinnes. Tyckte dock att tay,va snäppet under Masta Dave Big upp
Kalliistudios© 2:avåningen
Gillar inte din mixning känns som det är två...reverb eller något konstigt...
Peace out, get laid !<br><br>
Zelay Jag håller med
den va fet, tay va oxå fet i denna
feeeet, två aptunga mcs på ett helt löjligt tungt beat!
gaalet fint. synd som fan med mixen, men riktigt bra låt.
fyfan va grym låt! glad att ja hitta dig sircuz! riktigt grym är du! låten sparas absolut!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
brabra, diggade inte beatet men ;D
tight som vanligt med dig sirc, dock var den andra killen bra men inte lika bra som sirc
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
fet som fan ;) har väntat på denna låten! :) Andreas har "läskat" mig efter denna låten! Fett av båda. Välskrivna och ttighta rader av båda Big up! även skön reff;)
054 - KARLSTAD <3
den var najs denna asså. reffen: får rysningar i reffen och den får mig att sjunga med:) sirc: versen är bly tung gillar när du varierar flowet som du gör så bra upp för de! tay: har hört bättre men dig men de var fortfarande najs. låten skulle får 8/10 av mig . bra jobbat boys! / MkN
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
låter helt okej, men enligt mig så har ni gjort mycket bättre,men den sparas iaf,den är inget som jag kommer pumpa sönder direkt men som jag skrev den är värd och spara iaf
Producent
2009-07-15 20:57
riktigt skit fet gubbar
:)
Löve till refrängen :D resten av låten va bra men refrängen fastnade jag spec för
Jävligt fet! katastrofalt bra..
NS
Tung, tung!
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
tay tay dödar !
We make rap, but we live hiphop
mycket bra låt bra jobb boys upp på denna peace vigg-E
www.youtube.com/viggemusic
Fetaste låt som släppts på Whoa på åratal
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sjukt tungt! beatet är ju nästan öronorgasm ! skön rapp med! kicka om denna i bättre ljudkvalitet och de blir de bästa ja hört på denna sida på sjukt länge!
Tack riktigt kul å höra
Det här gillade jag grymt :) Inte varit så stort fan av tay tidigare, även om han är duktig men detta är bra skit :D
Mina andra personligheter retar oss.
tack
Bättre kan ni allt
Inte det fetaste man hört med dig men tay tay är sjukt skön! Men ni kan bättre känns det som!
Stay strong
tung låt. feta verser och fett beat. big up
hets, stress, fest!
fyfan va tung låt! beatet är ju överfett! satt perfekt såhär dagen efter festen :D
Allt är sant på internet.
FET UPP UPP!
Last sight me as a lion. now take care see u in Zion!
Fett bra. den här får en stor UPP ! !
tackar
Låter riktigt bra! Diggar Sircuz vers riktigt mycket och beatet är top notch. Big up
Over And Out.
Riktigt skön låt! Beatet var hur grymt som helst och bådas rapp var bra. Sirc stack ut som den bättre, men det betyder verkligen inte att Tay Tay var dålig. Sparas.
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
tackar
gillar najs
Tack o Godnatt
tay tay alltid lika tung =) jävligt bra låt =) BIG UPS FRÅN AVESTA
Hör av er om ni vill ha en spelning vi sätter nu igång och börjar boka upp artister inför vinterns kommande jams Drop-D Entertainment (musikförening)
Lite mer komentarer kan ni allt komma med
apppp
Fet låt (och beat) som fan. Diggade dock inte reffen så mycket, mest pga jag inte gillar när man försöker blanda rap med sång (det lät iaf så för mig). "Den kan få mig att känna hopp, den kan också ge mig tårar brukar va den där knuffen som gör att jag vågar Den är min räddare i nöden, jag älskar den till döden och ingenting kan ändra vad jag känner för den" Fetaste i låten enligt mig. Mer såna här beats och låtar! Keep it up!
Fet låt , upp med denna :)