I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[MusikVideo] Garra & Lex - Kär i en sten

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-07-15 12:32

[MusikVideo] Garra & Lex - Kär i en sten

tjena kamrater!
nu har vi äntligen spelat in våran första musikvideo, och låten heter "Kär i en sten".

En låt för alla därute som nångång har varit olyckligt kär. Troligtvis så kommer de flesta känna igen sig i texen haha.
Videon är inspelad i Borås med Daniel Alwarzon bakom kameran. tack för hjälpen
Redigerad av Garra och Danken!

Bloopers och behind the scenes kommer upp idagarna, så ni förstår hur svårt det var att hålla sig från skratt då videon är väldigt (enligt mig) underhållande :D
självklart filmad i högupplöst!

Postar länk senare där man även kan ladda ner låten! finns på myspace inom kort.

såååå.. har du också varit kär i en sten? hit me!!

Detta är min forumsignatur

2011-08-17 10:04
Nytt liv i denna
www.realtalk.se

2011-08-17 13:49
Shysst video, men låten va njaa.

Rappare

2011-08-17 14:22
19000 views?! Det här är inte okej. Så bra är låten definitivt inte.

Visst, den är helt okej, så jag blir nog lite mer kritisk just på grund av att den har så många views. Tycker att texterna och rappen var ganska tråkiga. Sen var refrängen bara jobbig, men det är ju min smak liksom. Videon var helt okej, men ingenting out of the ordinary egentligen, lite kul när ni hoppar ur bilen :)

För övrigt tycker jag att väldigt många Borås-rappare låter på ett speciellt vis. Inte bara dialektalt, utan även deliveryt i övrigt. Ganska konstigt faktiskt.
Rappare

2011-08-17 15:19
Shit, märkte inte förrän nu att den här var vääääldigt gammal. Ursäkta. Har säkert sett den förr dessutom.

2011-08-17 20:22
Att du ens uppar denna? Det borde ju mer vara något som du bara vill glömma, ta bort från internet och hoppas på att ingen har kvar den.
 Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.

2011-08-20 18:31
Jag tycker personligen att låten är skitbra.
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?