Göte "Alkis" Von Schlebrygge...
Battlerappare
2009-07-16 17:01
tung låt grabbs nice! både läger de fresh :) l.a represent /j.x.e
JoaquinRoyale
yeah.. kul att du diggar.. :)
Många har laddat ner den.. men vill se mer komentarer!.. UPP
Fett bra låt! denna ska jag dunka på alla fester Keep doing your shit! fett bra Peace
Räck upp din hand om du diggar den
Cheaaaaa boys, låter fett! Fortsätt kickareeeeeeeee
tackar och bockar!.. mer kommentarer :)
Soft som fan :D har lyssnat ett par gånger redan :D
tackar :) mer?
upp!
Låter ganska nice, första göre bra.. Låter dock lite mycket som KKV/Afasi, hehe.. Marre lägger det soft, tummar upp:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2009-07-19 15:57
tycker mest som trofast boy Mengillar marre mer här . Upp gubbar :D
:)
låter tjockt , diggar marre mest!
WWW.THISISOMEGA.COM WWW.THISISOMEGA.COM
Håller med Trofast lite. Soft låt, dock lite vibe av Afasi i första snubben. Fila lite på stilen så blire grymt. Keep spittin
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Feeet ! :D galet kul Micke att du droppar låtar som ett moln! Mbr skönt flow och bästa sången jag hört från dig! grymt! Marre hade skön röst och attityd. Och att han låter som Afasi/KKV är bara för att Mbr is my brother! //KKV
www.myspace.com/norliekkv www.myspace.com/kkv www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
keep it up !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tackar :) mer?
det låter fett boys!
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
mjau! pååårtiii!
javisst är de påååårtiiii! UPP!
upp!
tydligen så är ju dunkadunka och autotune "inne" just nu.. men det är ju så sjuuukt tråkigt och uttjatat, och det är ju verkligen inte bra någonstans.. förlåt, men det är ju faktiskt så det är. fast vad vet jag, alla party people out there tycker väl att det är fräzigt eller någe . jag tycker iaf att ni ska skippa hela dunkadunket och spela in lite mer seriöst stuff. Kör på det tycker jag !
RebeccaJones maybe, men asså jag trivs med de ja gör.. o jag fortsätter nog med de man tycker är kul... sen så är detta ju inte den ända låten ja gjort? om du tror att ja bara gjort dunkadunket ..! upp!
Mbr om du tycker det är kul och trivs med det, then keep doing it . det är ingenting jag själv skulle kunna lyssna på, har bara svårt för sånna här låtar, alla tycker vi olika. but when it all comes down to it, så gör man ju det man tycker om att göra. :)
Good :) vi är överens!.
uppar denna :D