Entertainment & Peppe - Det här är Yeah, jag, peppe och elina chillade lite igår och drack lite pilsner. Självklart skulle vi helt plötsligt leka ghetto-rappare, och då hände det grejjor! Ah.. Får ursäkta mixningen då jag var lite lullig när mixningen väl skulle tas hand om.. Hoppas det gillas dock! Länk till http://www.speedyshare.com/754613869.htmlEntertainment:Det här är hiphop, var vänlig dröj5 minuter medans jag laddar om min flintlockDet jag kallar hjältedådär att frita fångar för att spöa upp dom efteråtDet här är ingen jävla dagislekhär åker man på smörj om man rappar som AllerhedOch med all vänlighet, Vill jag ingethellre än att ta ifrån dig din värdighetYeah, det här är inget jävla punkarbandDet här är hiphop och en splirre för en hundralappBrrrrräääh! Vi chillar här i ghettolivetoch hustlar snorungar - precis som pedofilerDet här är negerdunk, så langa degen fort som fan, för jag har inte tid för att leka kullDet här är jag, tar ett steg för stundenså ni kan se mig hinka i en öl på tre sekunderPeppe:Ja torkar mej med dej i arslet som toa rullaro du är pantad i skallen som tommaburkarDä här är hiphop trummor o rim o rika negrer som rappar om humlor o binYeah, vi snackar Pistoler o krutAlliansen är hård o du förlorar till slutalla muppar får vagga undanFör när Peppe kliver in blir det andra bullarBetong nivå äkta hiphopFör Peppe the män är tiptop me flippfloppVi e lika hård som mike tysonNär vi spöar skiter ur rappare som an2nSom en clown jag bara skrattar o lerNär ni alla står på knä o ja fakkar upp erHårda som sten det är Enter o PeppeFinns ingen häromkring som lägger det bättre