I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Frida Fröjd - Jag är din
Vår Hiphop - Audio & Video
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
frajdagirl
2009-07-22 09:14
Tack älskling :)
Och tack Chub och ni andra, det värmer verkligen!
johanselin
2009-07-22 09:41
Jag är torsk på dig Frida Fröjd. ;z
"Oooh, he is still here! Open and shut case Johnson! Apparently this black guy broke in and hung up pictures of his family EVERYWHERE!"
frajdagirl
2009-07-22 20:37
Tack så mycket allihopa :)
Borttagen
2009-07-22 22:46
tycker om din röst, den är söt.
men tycker du skulle ha haft med mer text, not so much lala. för jag kopplar då alltid ihop lalala moments i en låt som fyllautlåtenmaterial .
Texten kändes inte så jätte personlig faktiskt. Det kändes som en typisk kärlekslåt bara. självklart så förstår jag att den är personlig eftersom att den är till någon du älskar, men du skulle kunna skriva om honom så ingen annan person skulle kunna "känna igen" sig i låten. Eftersom att den bara ska kunna handla om din pojkvän och ingen annan, om du förstår? Kanske någonting om hans olika egenskaper som gör att du älskar honom så mycket. En till vers kanske inte skulle sitta helt fel ändå. för låten är ju ändå mysig.
men jao, det var bara lite småsaker jag tänkte på när jag hörde låten.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ProNoob
2009-07-23 02:21
Som jag sagt många gånger, jag älskar din röst sjukt mkt!
Du gör riktigt sköna låtar, blir inte du ngt stort är ngt fel!
No you!
ProNoob
2009-07-23 02:22
Jävligt kort dock!
No you!
kallemejintedum F33
2009-07-23 14:44
den låten gjorde du bra! (y)
frajdagirl
2009-07-23 18:33
RebeccaJones
Tack för utförlig kritik, jag kände inte att jag ville skriva på det sättet i denna låten. Huvudsaken är att min pojkvän vet att det är honom jag skriver till, sen är det väl bara roligt om fler kan relatera till en låt. Jag ser inget fel i det. Tack ändå!
Och tack alla ni andra!
tMy P35
Rappare
2009-07-23 20:47
bra frida! :) du lysckas igen.
fosho
Borttagen
2009-07-24 18:01
Shit vad alla smörar för hon, asså visst låten är väl helt okej, fin röst och allt sånt men är inte detta till för hiphop?? Bara undrar, tkr itne den passar in här, låter som vilken jävla pop/love song som helst.. Bara min mening, hata om ni vill, men jag ickar aldrig nån röv som många andra verkar göra:P
om det här är hiphop, så lägg ner hela hiphop gamet haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»