[Video] Robie Ft Jonis - Livet är för kort
Linje 12 presenterar Robie Ft Jonis - Livet är för kort (Video) Det är första gången vi spelar in & redigerar en video. Linje 12 Productions
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sjukt nice första låten jag gillar med dig robie riktigt nice. vidon inte bra alls. jonis vet inte vad det är men hans röst är så sjukt jävla nice !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fångar mig, vet själv hur det är... det är alldeles för kort att slösas bort.. beror på vilken väg du vill gå, tar du den andra, e det svårt att ta sig därifrån... helt okej redigerad MV. - Ingen kunskap själv inom området.. men helt okey att checka på. låten, den också helt okey, bra budskap, flow snäppet högre en whoa-standard.. rösten e väl tung, men du måste fortsätta att träna på att artikulera, och träna bort ditt ''lespande'' eller nu vad det är.. lyricen rycker med mig mest... Jonis lägger passande reff, inte mer än ok dock. Propps Bois Keep em' coming
Detta var nice din rap var fett sången var helt ok. men videon får väl säga ok för den första men inget jag gillade så. men låten var bra :) bra gjort :)upp på denna
All support uppskattas /// Elaz
reff var najs vilken tom röst rapparn hade inlevelse?
snart är det väl dags att göra någon låt med ett nytt tema..? börjar bli otroligt tråkigt att lyssna på samma saker hela tiden
Det ända bra med videon var den heta gussen, skämtåsido. Gillar dock inte ditt uttal, låter konstigt. Mycket knasig mixning, och gillar inte schnubben som sjunger refrängen heller. Låter falskt på vissa ställen. Annars ok, keep it up.
Måste säga att du har världens sötaste son! Värmde otroligt i hjärtat.. Skön låt med ett bra budskap
lite blandade komentarer ser jag, gött=) kul att ni gillar låten, synd bara att inte så många diggade videon. men som sagt att det är vår första vi spelar in & redigerar. vi kommer ju utvecklas med tiden om det blir fler videos inspelade vill säga. några tipps på hur jag kan fixa ett videoredigerings program? har tankat ner tusen olika men alla ska ha keys,serials & allt vad det heter. jag får aldrig igång nått, den här videon redigerade jag i Moviemaker. kul att ni tar er tid att lyssna, titta & skriva:) Tack Ak4! Tack, det värmer:) Bless!!
Graffare
2009-07-19 11:42
Sweet pancakes! Fan vad texten är djup och bra Robie. Jag själv tycker att du börjar komma fram mer så keep on kickin the mic. Jonis måste säga att du är grymt bra på att sjunga! as coolt att du börjat med det så + på det. men du lyfter oftast upp låtarna när du rappar så det tycker jag att du ska hålla på med också. Heavy Big up! / easymate
http://www.myspace.com/easymatemusic
Linje 12 presenterar Robie Ft Jonis - Livet är för kort (Video) vem av er
har Linje 12 Productions?
anyways, videon va väl okej, inget speciellt dock.
rappen va rätt bra textmässigt. dock gilla jag inte hur du levererade riktigt, för lite känsla typ.
men de kommer väl mer och mer med tiden!
Jonis lägger en helt okej reff, men delen på slutet låter bara falsk mest tycker jag, vilket va lite synd.
och sen vid framtida video projekt så måste du se mer. levande ut.
det är faktiskt din egen låt du spelar in, såg ut som ngn annans.
keep it up
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Som jag skrev i din förra tråd, jag gillar låten! Bland det bättre du gjort!:) Men detta kändes inte så värst seriöst på något sätt? Typ som Vafan ska vi göra? Vet ej, vi gör en snabb video bara för att göra det. Kändes inte alls speciellt välplanerad. Reffen vara tråkigt filmad då det var samma vinkel hela tiden. För att vara första gången ni spelar in så var det helt okej ändå. Gör mer sånt här. Kan bli kul att se utveckling så sånt här:)
Http://www.myspace.com/besononline
låten är fet men videon var ju sådär =)
Videon ah den va sådär men vafan först videon det är tillåtet då ! Robie bra lagt bra berättat du utvecklas mer ! Jonis wow vart förvånad du sjunger ju riktigt grymt bra inlevelse m.m Allt för mig peace // N.M.E
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Aa ja tycker de vart helt ok för att vara första videon, skulle vart mer klippbyten o så. Alltid kul o prova nytt : ) Peace / Jonis
www.myspace.com/jonis016
Tycker det ser najs ut. Det ser inte ut att vara er första video, men ni ser inte erfarna ut heller riktigt. Låten är fet, förutom refrängen, tyvärr. Har ju sagt det förut Jonis, att jag inte diggar din sång, men det är väl en smaksak. Fortsätt rappa och sjunga, grabbar, ser gärna en till video!
Hej
Tycker att det är riktigt nice för att vara första videon !! Låten har jag hört många gånger och tycker alltid den är grymt fet !!!
www.myspace.com/musiczimme www.znapmusic.com/zimme www.zimmeproductions.inc.se
diggar det fan
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
sanna själar, om du lyssnar och läser rätt så är det inte första låten utan video =) sen så är Robin, Vilsna själar grabben =)
// xtype -BBH-Entertainment, xtype, Michii, GMX, MarQi, Eins- www.djpolar.se
Tycker låten va riktigt fet, videon va helt ok.
kan du lägga upp den på speedyshare?
Jävligt kul att folk diggar=)
som sagt det här är min första video & efter vad folk har sagt om den så har jag redan fått nya ideér inför nästa video. tror man kommer se en utveckling mellan dem;)
Här är låten Fortsätt, lyssna - titta & skriva! Det uppskattas=)
Robie.
tycker du ska tänka till nästa video att köra någon mer fartfylld låt, så inte det blir så mycket stå still å gå sakta i videon, blir tråkigt i längden, men du kör ditt & det får jag leva med.. men skulle blivit roligare ifall du körde någon mer fartfylld låt :)
Producent
2009-07-20 11:49
Kul att folk diggar ! :)
www.myspace.com/jonis016
Tja! Själva rappen va helt ok men texten var fin, det saknades lite attityd, utal och det var jätte dålig mix. Refrängen var sämst. killen kan helt enkelt inte sjunga o har inte rösten till sång heller. Bra att du inte visar din face. Men men som sagt, Jag gillar din text. Skön unge ;) Det e bara o jobba på
Aska på
Kul att folk gillar=) Tack! Som sagt att jag har planer för nästa video, hur den ska spelas in & redigeras så jag hoppas ni märker en utveckling då. Askfat det var inte särskillt snällt sagt? Det är ju en smaksak, röster osv så du behöver inte vara otrevlig. Kul att folk tar sig tid att skriva, det uppskattas=)
Låten vart betydligt mycket bättre med video, även om den inte var topp A så fånga den meningen i texten med klippen med mio och liknande. Kritik på låten har ni fått tidigare så lämnar det för nu. tycker det är helt okej jobbat, hade varit kul med lite symboliska klipp och inte bara delarna där du framför själva låten. Något att tänka på tills nästa gång kanske :) One Slash DYS
"Disturbed Vibes Basement" www.myspace.com/dysmonia
Tack:)
Thx : )
www.myspace.com/jonis016
skön som fan =) Big up ! Pz =)
ait
Videon va faktiskt inge vidare men låten var riktigt najs, fortsätt i samma spår! S.C
Smutsig hiphop som knullar ditt öra!
Det här var fan riktigt bra. Riktigt riktigt bra. Bigups som fan.
Thanx:) Uppskattas värkligen!
helt okej låt och kul me video men rappare ser halv död ut när han flowar
Jävligt nice jobb! Videon var helt okej men den kunde vart bättre. Låten är dock riktigt grym!!
Dahlgren
Thanx boys!
detta är phääääääääääääääääät bror! hör av dig!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
Tycker låten är rätt bra. Men Robie, du måste verkligen träna på att uttala s. Det kan ibland bli vädligt jobbigt när läspar. Jonis har en fin röst, men han hamnar i fel toner ibland. När det gäller videon så är väl inte kvalitén den bästa, men det behövs ju inte de på bara en vanlig låt. Fin liten unge har du också.
Kul att folk gillar : ) men att ja sjunger falskt kan ja inte hålla med om:P jag hör om de är fel toner. jag vet inte om ni tänker på stämman ja lägger ibland för den har ju inte samma toner som själva huvud sången. iaf en smaksak... kul att folk gillar, peace.
www.myspace.com/jonis016
Thanx! Jonis sjunger inte falskt, thats wassup!
Tja robie ! Måste få prata med dig du svarar inte på msn kan du logga in och svara ? vet inte hur jag ska få tag i dig ! det är VIKTIGT !! peace
www.myspace.com/musiczimme www.znapmusic.com/zimme www.zimmeproductions.inc.se
Livet är kort ? det är det längsta du någonsin kommer göra. aja skön feeling på låten ! keep it up!
054 - KARLSTAD <3
tyckte du la det fett.bra text osv. Peace !
kul att folk gillar : )
www.myspace.com/jonis016
Livet är kort ? det är det längsta du någonsin kommer göra. Whaat!? Hänger inte riktigt med, kan du förklara vad du menar?
Thanx, kul att ni tycker om:)
vet inte va de är men ja diggar reffen på nått sett! gillar rösten på snubben!
WWW.THISISOMEGA.COM WWW.THISISOMEGA.COM
Hikre p18 Kul att du diggar :) !
www.myspace.com/jonis016
Yeah! kul att så mycket folk tagit sig tid att glo igenom videon & sen skriva en rad=)
Skönt lagt på beatet men träna på att artikulera du den första snubben. :)
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet