I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

KnotaN & eNjoY - NY LÅT

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-07-19 15:00

KnotaN & eNjoY - NY LÅT

NY LÅT

KnotaN ft eNjoY - You make me fly

Verserna: KnotaN
Refferna: eNjoY

Vet att uttalen inte är dom bästa så ha överseende med det :)
Men lyssna och släng upp en kommentar om vad ni tycker :)
Pejz

Nedladdningslänk:
Länk till http://www.speedyshare.com/703184867.html

www.soundcloud.com/knotan

2009-07-20 20:17
haha. knotan du har ju rader där det inte ens finns ett rim som svarar den uppbyggnads raden, uttalet vill ja inte ens gå in på tycker också att mixen på dina verser är riktigt usla faktist låter som du har suttigt i dator mick o spelat in .
enjoy din reff helt okej, men stör mig på att din andra rad slutar på cant you se that iam in loved kanske bara ja som inbillar mig men de klingar inte bra i mina öron och stönet i slutet skulle ja skippat om ja vore er men men . reffen var helt okej hört bättre med dig mixen bättre i reffen än versen somjag tycker är lite konstigt ?!

men kortfattat knotan håll dig från engelska låtar eller träna mer på texterna så de låter bra. en helt okej låten men kommer INTE pumpas eller sparas inget hat bara kritik men ta det som ni vill!

/ MkN
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.