piss inte kiss- olika personer Länk till http://www.speedyshare.com/814823792.htmlen flygvärdinna som diggar och gillar att flygaservera å ljugarn som diggar och gillar att ljugapolisen som gillar att ta fast folkpundare med pupiller som e rundare somsöker tankar å röker sin holkden rika som vaktar sina pengar på sin bankden fattiga som letar cash för han e aå jävla pankrapparen som snackar slangrock musikern som babblar om sitt rockbandjag som skriver texter och rimsom jag vore skadadskrivet 3 texter redan på 2 jävla dagarbagaren som bara kavlarkocken som bara dricker vin och maten lagaren sjukhusvärdinna som är en hjälte för mångaen knarkare som skrapar skrapet i bongarfiskaren som fisken fångaren man utan solbrillor som sitter i skugganett barn som leker på brygganen dagmamma som behöver semesterå en pappa som dricker för mycket hembränt på festerolika personer, olika yrken, olika mål i livetnjut av livet, för allt i livet är inte givetx2
jag som skriver texter och rimsom jag vore skadadskrivet 3 texter redan på 2 jävla dagar