www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Kan inte alla sluta lägga upp sån här skit? Lägg upp låten då den är färdig istället för att förstöra den på detta sätt! Behåll det äkta!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Och vadfan är "obedeboderiväg" som du nämner i slutet?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tyckte det va nice .. och Louiis tror du får lyssna en gång till :)
vad e grejjen med alla dessa videos nu för tiden? :S för många som sett på mbfimg? tyckte de var lite pinsamt inte för att de var dåligt eller nått men kör på du .
http://www.myspace.com/aiinac
Moderator
2009-07-20 19:46
Äsch , tycker det är lite kul ändå. Rätt go vers, kör på bara
time isn't wasted when you're getting wasted .
hehe.. hade tråkigt o gjorde den bara.. låten kommer på skivan så det är därför den inte släpps! nån som frågade! hehe... mest en rolig sak ! jaja!
Tycker det är rätt skönt när folk kör en vers på video, lät soft.
tnx:)...
mer nån?
tnx;)
vart fan är det du spelar in detta? Ser ut som någon scen från hem till midgård hahah. Dock va versen soft
Http://www.myspace.com/besononline
låter najs
Nu blir jag sur!! Det här värkar ju vara poppis asså å göra dom här klippen. Diggade ändå din speedrap
https://soundcloud.com/mendelsonbits
jag var i min flickväns mammas källare:P biljardrum:) hehe.. tack ni som gillar!
gör oss en tjänst och sluta rappa, keffa hora..
-RuD-
ser ju ut som nåt klipp från hem till midgård ^^
rätt nice :)
Splaaaaaash www.myspace.com/victorymusic1
roligt att se sånt här än att bara lyssna på en låt så SLUTA KLAGA alla som ändå aldrig lägger upp nått!!!!
http://www.doubleswest.se
tack ni som diggar! som DoubleS sa.. ni som endå hatar eller ska skriva nått skit behöver inte skriva!
Tycker den är fet dykt upp fett många såna här sen jag la ut mina verser hehe :d
Maketo! hehe.. men så e de. haha! TACK ALLA!
Det var nice, diggar videospitts.. Men som många andra tycker, det är bättre att inte göra en video innan låten släpps.
ja vet men de är ju bara en vers? ni har inte hört dsom andra verseran och reffen:P hehe.:!!
fett
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Producent
2009-07-22 18:18
tråkigt att du försöker härma mbfimg bumped into.. plus att detta var verkligen ej bra.
yeah !
upp!
Du rappar så snabbt att man inte hör vad du säger ibland.. och det är ju fett bra! För lyssnar man noga så är ju texten faktiskt riktigt riktigt jävla piss dålig! Så fruktansvärt jävla mycket intetsägande rader. Eller är det bara jag som är trögfattad kanske?! nej, tyvärr asså, inget jag digga det här..
WORD ampull... Han äger dig så lätt Tyckte detta var fett! Diggar allt du släpper jonas och det hoppas jag att du vet!
tack all!
De var fan nice :), längtar tills skivan släpps de kommer bli fett!
yeah.. de håller på för full och är snart ute i think!
ingen vers textmässigt som man skulle vilja ha på sin skiva dirr men kör på fan
www.myspace.com/naturmusic
det ä skryt rap!
<fyfan vad fula dom kepsarna är, Dock fet rapp mannen!.. Keep it up...
Promotor
2009-07-25 17:08
stör mig nåt så enormt på sånna här videos! Och nej ak4, dom påstades inte mycket efter -du- postade dina! De va typ amc som började med skiten (tror jag) hon va tidig iaf! ______________________________________________________________________ "spottar vers framför kameran session " - för dig som inte kan göra musikvideos
yeah man! optimistisk: Ok . då vet vi att du hatar sånna här videos:) men ingen tvingade dig tt ens öppna tråden när det stog ( spottar en vers framför kameran) så..
bräääH!