ta i mer när du rappar, för det låter väldigt mumligt at the moment. jag tror också att din inlevelse kommer att förbättras om du tar i mer. Du skulle kunna börja med att skriva och spela in en text (som du inte lägger upp på whoa) som har lite kortare rader och ta i en massa, nästan skrika när du rappar raderna. Så provar du det ett tag, för då tränar du samtidigt på att ta i mer och på att flowa bättre. sen kan du ju se om du hör någon utveckling. för just nu låter det stressigt, och som att du har lite svårt att andas på ställen. jobba på det. för du låter osäker, och jag tror du kommer låta mycket säkrare och rappa med mer attityd sen om du jobbar på det här. sen tycker jag att du ska träna på egen hand en hel del . skicka till kompisar och be dom vara ärliga och peka ut småfel som du gör. så att du kan bli bättre. du är ju bara 15 år gammal, herregud. du har massor med tid på dig att hinna utvecklas. träna på!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.