1. Lord Negativ Lite fräsigt mixat tycker jag, kul intro också. Skönt när du börjar rappa lite laidback sådär, tighta rader! Word på att allting inte är klockrent, men det är bara att träna på. Första versen var fetast, låten skulle varit lite kortare.. Reffen diggade jag inte, tyvärr, för rörig. Rimmen och raderna tycker jag var feta dock.2. Förbjudet område (Skit) Sköna, lite oldschoolvibbar på trummorna, när dom kör igång. Beatet är härligt och en gnutta psykadeliskt ;) Allt som finns att säga, haha.3. Alla ska dö Tjippy, dina rader är tyvärr det fetaste här. Du ligger rätt mycket offbeat och mumlar väldigt mycket.. Mixen var lite knölig också men det kan vara mina högtalare. Tycker du skulle gett den ett försök till på kicken :) Liri, du har skön röst, men din delivery känns lite halvfejkad, tyvärr. Flyter bra gör du, medelmåttiga rader. Långt ifrån ditt bästa. Keep kicking! Min accapella är helt åt helvete offbeat.. Jag skickade ju med bilder på hur det skulle ligga i takt? Aja, det sänkte låten lite, tyvärr. Är därför det lät konstigt, Hundsim, går alldeles för snabbt! Hundsim, din accapella känns också lite halvknasigt placerad. Annars är du nog fetast på denna, diggar lyriken! Efter "hund - hund - hund" låter det hela lite Hublerinsprirerat, haha. I don't know..4. Nu smäller det Skönt beat, som alltid. Diggar inte riktigt mixen på denna heller, för mycket reverb och eko på den. Annars är den rätt fet, lite flowmissar, men texten är grym. Du har också lekt mycket med flowet, det var snyggt på många ställen. Najs låt i överlag, kul grej att sampla Mange Betnér!5. Den snällaste pojken i världen (Skit) Det var lite roligt, haha. Vet inte vad mer jag kan säga! Coolt ihopslängt.6. Misantropi Haha, jag är bekant med ordet. Hate mankind, they're all douchebags! Mixen är lite halvknas på refrängen, men det är din grej. Verserna är rätt feta, rimmen är ofta soft och du flyter rätt bra. Deliveryn är helt okej och övertygande, så den här diggas rätt bra. Beatet däremot var lite tråkigt i längden..I överlag Du är en hyfsad rappare, ingen som jag sitter hemma och lyssnar på, men du kan bli fet. Mixa tycker jag du ska träna på, det är mycket som kan finslipas.. Texterna är feta, fortsätt skriva mycket! Flowet är sådär, du flyter bra i allmänhet, men hamnar offbeat då och då, varierat med lite små flowmissar. Skulle vilja höra dig på ett upptempobeat, så kanske flowet skulle sitta bättre. Men kör det du gillar! Gissar att det är lite långsammare beats, med tanke på att nästan hela EP:n är långsam, haha. Fortsätt göra din grej! One!
Hej