Prendel & Ami Baldeh- Aldrig hört
Tja, hooka upp med Ami och kickade en låt hos mig och så här blev resultatet. Låten finns LÄNGST NER på min znapmusic
www.youtube.com/prendel
Moderator
2009-07-22 02:35
Grymt låt faktiskt, sjukt skön röst Ami hade måste jag säga.
time isn't wasted when you're getting wasted .
tackar
www.youtube.com/prendel
nej, inget jag gillade. Alltså jag vet att din röst är "unik" men jag stör mig bara på den, låter som du alltid är stopp i näsan eller nåt... nä man tröttnar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Oj, det var inte snällt. Men jag antar att alla får ha sin åsikt.
ahha fett prendel ;D somvanligt , <3
det här var fett .. diggar båda två som fan på låten :)
Toastare
2009-07-22 14:01
aldrig hört ami förut, men hon dödade den här totalt ! lät riktigt bra :)
softish
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2009-07-22 18:38
nice, tjejen va riktigt förvånande tung. aldrig hört!
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
damn denna låt var bra som fan sången rappen allt tight! pzz!
Varje dag är framtidens historia.
Tycker den va riktigt fet :D
Mycket kärlek.. det uppskattas =) tack så mycket.
Ami var sjukt fet!
tuungt prendel
Jag är faran som lurar i natten!
Gudde likes this shit =) Prendel bra gjort kompis, Ami har jag aldrig hört förut, men du är nu garanterat utnämnd till sveriges female mc no 1 i min värld!! alla jobbiga mupp jäntor kan lära sig nått av detta (inga namn, alla vet) BIG UP!!
Word bond, Ami dödar den här! på samma sätt som du dödade Metropol The MC (enligt mig iaf) Peace! /Poeteek, TASQ Crew
Tack så mycket! The Mc var sjukt roligt, synd att inte fler tjejer ställde upp. Det var mer än intressant att stå i en radiostudio fyllt med manliga rappare och deras vänner som ensam tjej..om vi inte ska räkna Ametist. Det var last notice, min födelsedag, jag var heeelt oförberedd, stod och lutade mig mot min producent dj 7-i och nöjde mig faktiskt med att göra det bästa utav situationen. Men det var många duktiga killar där, kul att höra och networka lite.
Kärlek!
Ami Baldeh lät överlägset bäst på låten, tungt som fan.
Ami du är ju så sjukt duktig!! Om jag nu ska säga nåt om själva låten, så blev kontrasten mellan prendel och Ami för stor. Ami har ju en röd tråd i sin text och mysigt flow. Prendel kör klassiskt whoaskryt med motorsågsflow som i sig kanske kan va nice om man nu gillar sånt. Men det passar inte tillsammans med Ami.
http://www.kalvinhiphop.com
ni är så sjukt duktiga så jag uppar denna!
Varje dag är framtidens historia.
Fett fett fett,Prendel gör de fett som alltid båda diggades =)(H)
Om en cigg förkortar livet och ett gott skratt förlänger de, borde en spliff hålla skiten på en stabil nivå!
fettfettfett, älskar!
typ, eller?
tack så mycket allihopa
www.youtube.com/prendel
Riktigt bra! alltid bra när prendel droppar en fet, keep it up!
det här va... FANTASTISKT :D:D , Prendel så jävla grym, bästa svenska rapparn (enligt mig)