I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hundsim - Jag Heter Jack! (NattSessiön)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-07-22 05:04

Hundsim - Jag Heter Jack! (NattSessiön)

En liten låt jag knåpade ihop på ... Öh.. I runda slängar en timma, från textbörjan till färdigmixad mp3'a. Ingen bortförklaring alls; jag är stolt över min skapelse!
Dock låter jag aningen trött, och det är jag. Men håll till godo, charmen finns där och rimmen är som vanligt tuffa som en björn! Punches ingår i priset
Hundsim - Jag Heter Jack!

För övrigt så har jag börjat tagga till på textförfattandet till Jag Har Fel I Hjärnan (Netplay) igen, nu fattas bara lite gästverser och egna inspelningar- sen har ni nåt att runka till!

Hundsim - Jag Heter Jack!

Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2009-07-22 05:12
Sorry man, men detta var fruktansvärt tråkigt :(
ingen inlevelse, och flowmissar lite här o där.
men fortsätt göra din grej!

Fridens
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--

2009-07-22 10:18
vad är ett negerskratt? märkt att du gillar det ordet

2009-07-22 15:25
Mackektown
Hah, så kan det gå när man försöker sig på att spela in vid den tiden :D

easyskanking
Huvudsakligen gillar jag ordet neger, det är lustigt. Men ett negerskratt kan ju t.ex. vara;

eller (från 00:18)

Rappare

2009-07-22 16:10
helt ok! lite småtråkig men skönt beat! keep´em cuming
Music makes me feel...

2009-07-22 16:12
pinsamt att göra narr av svarta och kalla dem "n hela tiden.

mycket offbeat men gott beat

2009-07-22 17:50
Det här gjorde du bra, grabben!

2009-07-22 17:54
1. Helt ok låt! Men håller med folket!
2. Oh yeah! Snart är Netplay klart! Lanseringsdatum? :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-22 18:09
helt ajjt, inget jag diggade jättemycket
www.znapmusic.com/jungsub - checka!

2009-07-22 21:03
haha, första gången på länge folk dissar mig och propsar beatet :o så går det när Tjippan får välja beat jag ska kicka på, antar jag

scumbeer
Jag har inte gjort narr av svarta, och jag brukar inte direkt introducera mig till utlänningar genom att säga "YO NIGGA", även om jag märkt att de flesta inte reagerar alltför starkt på ordet- särskilt inte om de känner mig och fattar att jag inte menar nåt ont, det är lite som när man säger "men bög" till någon som irriterar en..
Men men, nog om högskoleprov nuuuuue-

JNLrapper
2) iiiiiiiiiiiiiiiiiiingen aning, när jag känner för't!

2009-07-22 22:20
de va nice o ja SKA ha det beatet :) <3
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz

2009-07-22 22:21
hur kan det vara kul att ha/kicka på ett beat som en "polare" redan spelat in på? hitta egna beats är ett tips :) det är på det där viset beats blir played out!

2009-07-22 23:38
haha, första gången på länge folk dissar mig och propsar beatet :o så går det när Tjippan får välja beat jag ska kicka på, antar jag

Jag äger på beats, kort sagt.

hur kan det vara kul att ha/kicka på ett beat som en "polare" redan spelat in på? hitta egna beats är ett tips :) det är på det där viset beats blir played out!

Jag kickade inte på det, jag bara skicka det till honom eftersom jag misstänkte att han skulle låta mysigt påre :)

Till låten, jag tycker den var praa! Halvskön att lyssna på, men lite småkonstigt flow ibland?
Men mysigt som sagt, gief netplay ^^
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.

2009-07-23 00:04
Vanilla Coke
sho' thang

anna_m_maria
det.. undrar jag också, nejmen det beror ju på hur murdah' beatet är- detta var dock inte alltför overkill enligt mig D:

Andra-Sidan
jag tror att anna syftade på käääzens kommentar yo
jättekonstigt flow t.o.m!

2009-07-23 00:23
N_Jack / Andra-Sidan

Jag syftade på Vanilla Coke. DAH!

2009-07-23 00:29
Åhh, vicken tabbe >:
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
Rappare

2009-07-23 01:04
helt offtopic men vafan får alla beats ifrån!? kan nog gissa att de inte e från beats-delan här på whoa.. jag e nybörjare så där av dum fråga kanske :P
Music makes me feel...

2009-07-23 02:16
limewire, youtube osv! sök på "instrumental" bara!

2009-07-23 02:28
Gillar inte din röst alls.
Så, blä tack men nej tack.:)
No you!

2009-07-23 17:13
aLx86
Olika, en hel del instrumentaler och en hel del free- många från whoa faktiskt! Denna langade TjippY, men om jag inte missminner mig så låg den uppe på whoa förut faktiskt.. Menmen, beats finns överallt att finna

ProNoob
Attans

MOAR

2009-07-23 17:29
En mysig liten låt såhär på... kvällskvisten?

Tummen upp!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-23 18:01
Lite härlig låt sådär, gillar beatet o modet ( inte modet som kläderr, modet som i Hype Mode! ;D) Men du brukar göra bättre!

Du heter Jack
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag