I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Micke - Vem.mp3 [Session]

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-07-22 09:59

[Audio] Micke - Vem.mp3 [Session]

Yeah. Roade mig lite för ett tag sen.
här är resultatet!

Micke - Vem.Mp3

Och här är Lyricen oxå!

Vem e han? Ve vem, Vem e han?
Skit i namn, Vill bara knulla dig, Dumpa dig ensam och kall-
Skit i namn, För jag vill bara ha dig för en natt-

Jag svär att jag knullar dig hårt som i hårdporr
Åh ingen kan sätta stopp, För mitt enorma stånd
Sväller som en ballong, Så klart att det gör ont
Sluta skrik subba, För de skränar här i mina öron
Du ska stå i doggystyle, Åh titta ut igenom fönstret
Åh vara blöt som en simhall, Buga och suga min kuk i sömmnen
Du ska vara redo, För att få kuken i röven
Och stöna så du stör grannen bakom dörren
Jag vill inte ha din pappas samtycke-
Vill inte heller behålla dig som ett smycke
Kommer inte få min hemnyckel
Gumman, lyssna, Det är såhär jag tycker
Du är en bra tjej, Men du är inte för mig Värd mycket
För efter jag har testad dig, Är du bara en rostig cykel
Färdig för skroten, Dags då för något nytt sen
Har inga känslor för dig, Bara ute efter sexet
Så stick nu härifrån, Innan jag får flippet

Skit i namn, Vill bara knulla dig, Dumpa dig ensam och kall-
Skit i namn, För jag vill bara ha dig för en natt-

Micke From Mother Fuckin Miilk

2009-07-22 11:56
upp =)
Rappare

2009-07-22 13:04
jah den var soft , synd bara att det var en session ;) de skulle nog bli en låt som hade fastnat i mitt huvud iallafall ^^
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx

2009-07-22 14:05
Haha den var fet fan!
Men som avanstående. Hade varit fetare med en hel låt!

Peace! / J.L
You don't know what you got, until you lose it.

2009-07-22 15:39
Thx boys! fler?

2009-07-22 15:50

Yeah man, detta funkar helt fint tycker jag.

Lite tråkigt beat kanske? Texten är ju häller inte min kopp av te precis men vafan this is nice anyway asså!!!

Forsätt att droppa!!!!
Producent

2009-07-22 15:58
vilken tur att du skrev både (audio) och .mp3 i rubriken, vi kunde ju ha trott att det var en bild du laddat upp annars...

ofet låt, mycket bör övas på.
Toastare

2009-07-22 20:27
förstår inte hur folk tänker när dom tycker att sånt här "funkar helt fint" och att den är "fet som fan"

nej det var riktigt usch. vad är upp med refrängen?

men det är ju en session vilket gör det helt ok att vara dålig
Klart jag hatar på allting, livet är som en porrfilm
till och med kameramannen tar dig i arslet.

2009-07-23 10:30
Konstigt P21 ;

Som vadå?. Du kanske ska försöka förmedla vad du känner lite ist för att bara droppa dynga?.

robinjohanssons ;

Så du menar att de du tycker är fett ska alla tycka om och de du hatar ska alla hata på oxå?. smaken är alltid som baken(Dvs delad). säger inte att detta är en seriös låt. utan de e en session. men dålig är den ju inte. men inte heller en hit.
börja ge konstruktiv kritik ist för att bara hata på något bara för hatandets skull!.
förstår inte riktigt vad du tjänar på de lixom!. Puss på dig!
=)
Producent

2009-07-23 11:51
va droppa dynga?

text, flow inlevelse bör du öva på. there got it, svart på vitt. se till att öva nu.

2009-07-23 12:02
De roliga är ju att jag har allt. säg vart jag ligger off någonstans?. Kika in min myspace för mer seriösa grejjer, då kommer du ångra de du sagt nu =). pusspuss
Toastare

2009-07-23 13:05
så när du säger att den inte är dålig, ska alla andra tycka att den inte är dålig då eller? same shit dude.

du ber mig ge konstruktiv kritik, men ser inte att du säger det till folk som säger "OMGZOR FETING JÄVLA LÅT BRYSCHAN" är det för att det är ok att inte ge konstruktiv kritik när man säger att någonting är bra(typ säger vad som ändå kan jobbas på och vad dom exakt tycker som var så "OMGZOR"), det kan ju knappast varit en perfekt låt?

jag tänkte faktiskt ge dig lite konstruktiv kritik nu , men när jag satte på låten för att lyssna igenom och ge dig tips på vad som behövs tränas på och allt sånt där jidder, så klarade jag inte av att lyssna igenom 20 sekunder p.g.a allt jävla "vem är han" (refrängen) du kan ju börja med att strunta i att faila så hårt med autotuner, det lät verkligen röv; better yet dont use it at all

2009-07-23 17:35
Grejjen är den att jag håller klasser över whoa standard, så jag behöver inte ha tips från en hatare från whoa om va jag ska ta mig till med min rapp. jag vet vad jag håller på med. och ska du bara komma hit o hata så finns det ingen anledning till de. dom andra säger varför dom gillar den. eller så förklarar dom på ett mer moget sätt än då!. tänk efter lite på hur du ger kritik nästa gång din tönt!. Skulle gärna vilja höra nått du gjort!. Men antar att du suger hästballe!. pusspuss
Toastare

2009-07-23 18:04
nog för att whoa standarden är låg, men kompis, du är inte klasser över den, Spoilerdu är whoa standard

jag behöver inte bevisa shit to you, rappar inte och det är inte relevant då jag fortfarande kan se skillnad på vad som är bra och vad som är dåligt utan att vara bäst i världen.

2009-07-23 18:11
Kika in min myspace innan du yttrar dig efter en session som är relativt gammal!

2009-07-23 19:11
Palla tjafsa. hahahahaha:)