Dalle - rensar blocket Tjah whoa blev nyss klar med en liten session , med ganska blandat text , tog nämligen små texter jag skrivit och satt ihop :) Länk till http://www.speedyshare.com/468457717.htmlText regnet bara faller ner utan för mitt fönster //klockan går så sakta det är lätt att man glömmer//ja men det är sommarn nu efter regnet kommer solen//nån som ska med jag tänker tagga ut//Kanske inte flowet sitter men det får komma med tiden//som allt annat gör när man är kastad och uppriven//tack till dom som fortfarande finns där//jag hade inte stått här idag utan er //jag är inte främmande med att folk kommer hata//men få höra dig på micken eller kan du bara prata?//mycke snack men lite jävla verkstad//killen haffa keps , vipps nu är han värsta gangsta//haha ni är så jävla patetisk //hade jag inte mognat hade ni åkt på fet diss//men vad fan ni får tycka vad ni vill//men få höra vad ni tycker jag kanske bjuder till//2lev varje dag som det vore din sissta//sitt inte inne du vet inte vad du missar//men visst det kommer dagar du känner inte för att göra nått//ryck upp dig kompis jag bjuder dig på något gott//Man har inte levt livet om man inte sett båda sidor//av livet det river det svider //men kämpa på efter regnet kommer solen//det kan ta ett tag men jag lovar det stämmer//vänder mitt papper och texten går vidare//du kommer hitta kärlek jag ska få dig att skina brä//trots att du är ensam det finns alltid nån för dig//du kommer väll ihåg hur jag hadde det och hur jag kände mig//men den 8 mars kom ett ljus i mitt liv//så klart ville någon sabba och började snacka skit//men tack att du litade på mig och inte lyssnade på rykten//säg att vi passa dåligt vi skiter i vad ni tycker//