som du säger själv, rimmen är inte dom bästa . det mesta kändes rätt krystat, som att du bara la till något ord i slutet av en mening så att det skulle rimma, vilket inte var så bra. lägg ner mer tid på texterna du skriver. stressa inte med att bli klar med en låt. sen tycker jag att du skrev för långa rader ibland, så det mesta hamnade i otakt.. det fanns en liten flow ändring som du gjorde i låten som jag gillade, när du halv sjöng lite smått "men förlåt mig mamma" tyckte du skulle ha fortsatt med samma flow på meningen efter. men då skrev du en längre mening så det hamnade i otakt där också, vilket var synd. försök tänka att när du har piano tonen, då börjar du på nästa rad. för du fortsätter på samma och det är då du kommer in fel på beatet hela tiden. jag blev faktiskt lite förvånad när jag hörde refrängen, trodde den skulle låta exakt som verserna. "jag förstod aldrig, hur det kunde va. du sa du" den delen lät rätt okej ändå, men det efter gillade jag inte. ta bort "du sa du sa" i bakgrunden, det lät bara grötigt att ha det med. sen tycker jag att du avslutar refrängen med "lever du kvar än idag" för det sista du säger efter blev jätte fel. så ta bort det, så blire better . :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.