I början av Januari 2014 låstes Whoa. Du kan fortfarande logga in i några månader. Forumen kommer vara tillgängliga på obestämd framtid. Läs Mer »

Contra & S.T.C - Like An Aeroplane

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2009-07-24 14:27

Contra & S.T.C - Like An Aeroplane

Ny låt med Contra & S.T.C , detta är bara början det kommer komma mera !!'
Jag kände för att pröva mig på engelska lite mer så jag körde engelska :)
Kommer att blanda lite hit och dit tills jag bestämt mig vilket språk jag vill ha som main language. Lyssna och Kommentera !! :)

Vers 1 : Contra
Vers 2 : S.T.C
Reffräng : Contra
Mix : Contra
Beat : D12 - Psycho nånting

Länk till http://www.speedyshare.com/799932303.html

KOMMENTERA !

Aii
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2009-07-24 20:28
lyriken på engelska är ju inte den mest avancerade, och öva på uttalet. annars var det nice. den där STC har aldrig fallit mig i smaken, låter så jävla monotom.
typ, eller?

2009-07-24 21:15
håller med mrn. s.t.c har verkligen ingen röst som sticker ut. tråkigt och jobbigt flow att lyssna på också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-26 22:26
håller med herrarna över, STC har bra texter men han är jobbigt att lyssna på :/

Graffare

2009-07-27 03:13
Ni säger sanningen, STC är inte bra.
Kass text, och så jävla monoton!' Testa att flippa flowet/tonläget.

Contra, känns som att du spottar det tight oavsett vilket språk du väljer, men jag föredrar dig på engelska.
Detta är galet fett.

Denna ska faktiskt in på min mp3=) Ska bara klippa bort STC's vers. Sorry.
-

2009-07-27 03:35
Fan jag tkr 1a versen var grymt tung och visar grym potencial för första gången på engelska. Tror fan du kan bli riktigt bra om du träna lite mer på uttalet men annars var de toppen. Gillade dig på reffen med fett fan.

vers 2: De låter bra faktiskt men lite monoton du flowar typ alltid likadant i alla låtar sen har du ofta samma tonläge. Flytet är endå bra faktiskt och rösten är nice och så. Texten var bättre än du brukar köra men finns ganska mkt o utvecka där med.

Tummen upp för Contra
Geni

2009-08-08 09:52
Contra = Nya Eminem låter det som? äre så brushan? :O Låtet style med Eminem.

STC: Visst du lägger det fett med tungt. Men den där mixen du kör på dina accapellor. Det blir lixom hur ska man förklara det utan att det låter dumt?
DISKANT som fuckar allt.
Den du gjorde med legenden. Då körde ni givetvis i hans studio? Den lät riktigt fet asså.
Du flowar så fett o allt. bra texter m.m Men mixen bror eller så äre något med din mick. Snälla låt mig mixa en låt åt dig så får jag se =)

Peace LKPG bröder<333
Invasionen Crew.
|| Www.Dalish.Se | Www.Myspace.Com/Dalish655 ||
Studio 013
Rappare

2009-08-08 14:03
det var. jag som mixade hehe :P

Tack alla :)
Aii
Rappare

2009-08-08 14:05
Samme essar ganska mycket , och jag är inte van att mixa det för jag essar inte alls typ :P Så det var bara mitt fel =)
Aii