piss inte kiss- battlar dig Länk till http://www.speedyshare.com/976261414.htmltext:introdu gillar min rap, å ger mej en komplimangmen tyvärr killen jag e inte bög som dusom kom-i-en-manvill du tjafsa, du får ont i en tandjag älskar rap, men du hatar manå va inte så rädd, när jag gapar manjag e snäll, men kan bli ond på riktigatt du kallar dig real rappare e fan fittigtand boy dont lieäven din släkt skrattar åt dig å gör high fivejag battlar dejjag battlar dej, så du går under sönderå sen pusslar jag ihop dig till en barbie dockasen ställer jag dig på torget, å ger dej en smockamedans du gör pop musik, så står jag på scenenå rockarYEAHå du kallar dig man, med dina små blonda lockarya ya och dina spasma ryck när du rapparnä fan, till och med din största idol skrattarha hamedans du kör runt ica med din epa traktorsitter jag med ölen långt ner i soffan å slapparyaå du är inte tuff, för du har visat fuck you fingret bakom polisens ryggå du e fan inte breakdance när du dansarmed din mamma buggdu hatar inte min musik, du hatar mejmen jag bryr mej -jävla duggjäkla dugg jävla duggdu kallar dej rappareå du har gjort två låtar med bästa vännennej fan sluta lek hip-hop å ta din mick å häng den!!häng den häng denya
du gillar min rap, å ger mej en komplimangmen tyvärr killen jag e inte bög som dusom kom-i-en-man
å du e fan inte breakdance när du dansarmed din mamma bugg
bara piss