den andra snubben (tredje versen) var halv tight, annars stör jag mig på ditt uttal rätt mycket(tycker inte det är speciellt eget, tycker deflesta svennar låter så), grammatiken och allt sånt är väl sisådär funkar väl på vissa ställen, vissa ställen är det bara "okej?". diggade dock inte låten, refrängen var väl sådär. finns ingen rad som jag tycker var speciellt bra, inga feta metaforer eller schyssta rim från någon utav er, den var bara helt medel/tråkig tycker jag. träna på: engelskan för just nu är det rätt bajs, rim, rim schema, metaforer och bättre rader, så att raden verkligen säger någonting grymt, behöver inte vara en punchline men bara den är fet och låter bra (detta påverkas som fan utav hur du skriver, håller du en fin tråd genom en hel vers och så det rimmar snyggt kommer det att låta och se bra ut). just nu var texterna tråkiga och nödrim här och där vilket gör de ännu tråkigare, försök att inte rimma slang, typ: "i got the visions mayn, i got the feelings ey", inte för att jag förstår raden men det är ett typisk nödrim den mesta kritiken är riktad mot snubben i vers ett och två, för att den andra var ifrån usa och ändå inte kommer läsa eller förstå det här.
Klart jag hatar på allting, livet är som en porrfilm till och med kameramannen tar dig i arslet.