I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Angelicah - Jag Tror På Magi
Vår Hiphop - Audio & Video
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Stajna F31
2009-08-01 16:11
Jag tyckte detta lätt bra iaf,
fortsätt så bruden, du kommer komma långt !! (:
Peace And Love
t.im
2009-08-01 19:20
så jäkla typsikt whoa! :)
jag tyckte låten var lite mys, och där håller jag mig. fortsätta släppa! :)
melina c
2009-08-01 21:10
tycker detta är sjukt fint, och visst är du ung, men har potential så det stänker om den! Och texten! tycker den är ganska mogen.. så den som klagar på texten.. har nog inte lyssnat på orden!!
Keep up the good work!
/mel
melly mel
JoshaNMusik
Sångare
2009-08-01 22:19
Tycker du har jätte fin röst. Hade nog blivit bättre me bättre mixning eller om du hade tagit i mer. känns som att du håller emot lite. Sjung ut! :D Fortsätt! Die haters!
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
ToddeLution P44
2009-08-02 00:32
Spoiler
Vilka debatter många har haha nästan löjligt och ni kallar andra för fjortisar ?????? *sigh*
Angelicah:
Tyckte de lät bra och jag fick en liten rysning. För oss som kan läsa mellan raderna och leva oss lite mer in i texter som andra gör så har jag inte mycket att säga alls..den va kalas i mina öron.
Men du skulle behöva ta i lite mer.. om du förstår.. Våga sjunga ut även om de skulle ryka ett glas eller två tills du hittar rätt kännsla. De va lite här och var som jag tyckte att de va lite för mycket text och att de blev mest svammel men förutom de så lät de bra..
Fortsätt med de du gör och skit i andra om dom klagar på att du sjunger dåligt..för de gör du ej.
Peace mr T
i do this cuz i like it, And i spin on your head just 2 make you mad !
angelicah F33
2009-08-04 00:33
tack så jätte mycket allihopa! Blir riktigt glad att ni gillar, som sagt nästa låt jag kommer droppa blir en med en mer "seriös" text på engelska till er som inte gilla denna text och tyckte den var larvig. Dock bör ni läsa mellan raderna, ibland är det inte alltid ytliga ord utan vissa meningar som anses "larviga" har en helt annan innebörd för mig. Men thanks anyway!
music is my passion & my only desire
Marius042
2009-08-04 01:28
Du är grov det vet du om. Perfekt perfekt magisk voice, men dock synd du inte säger till om du vill ha något mixat.. för ljudkvalitén är ju lite, hrmfp, wack?
säg bara till, bra jobb där
Marius.
Logik-Musik
2009-08-04 12:32
jävligt fet låt MEEEEEEN! du har rösten till att lägga mer tyngt i tex hooken, låter lite platt DU HAR JU RÖSTEN, ANVÄND DEN FÖR FAAAN :D:D lek dig fram testa den på alla sätt du kan så vill jag höra en förbättring på din nästa track!
jätte kul att din första sololåt blev en succè =D nu gäller det bara att fortsätta att utväcklas! bra däär!
ayde, peace, jalla, ha det o.s.v! :D
bara kärlek / Filosof!
Ni snackar skit på beats, vi gör Logik musik!
angelicah F33
2009-08-04 15:17
Marius
tack så jätte mycket. Jag ska säga till nästa gång när jag behöver hjälp!
Logik-Musik
Haha, måste hålla med. Måste hitta på något sätt som gör att jag sjunger ut mer.. Men snart smäller det ;) Dock tror jag många missuppfattade det jag skrev från början.
Det jag menade var att jag inte gjort en sololåt på jäääääätte länge och inte att det var min första sololåt för det är det inte.
Men tack!
Fillson P30
2009-08-04 16:36
Jag tycker det var bra iaf, keep it ! :)
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden!
www.fillson.blogg.se
angelicah F33
2009-08-05 19:09
thanks!
ToddeLution P44
2009-08-07 20:48
Måste bara säga hur löjligt den är. Din låt är våran nyföddas favorit låt ^^ hon är snart 5 dygn gammal och gillar redan din röst ^^
SKitbra låt BTW mer sånt här tack..
Peace Todde
i do this cuz i like it, And i spin on your head just 2 make you mad !
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»