[Audio] Micke - Retsticka me Kungen [MickeProdd] Hej hej, Har en polare som är rätt ny inom Hiphop och han frågade migom jag ville göra en låt med han, och visst gör man väl en liten låt med sin polare :PÄven jag som står för beatet. Osamplat!.INGET SERIÖST, men blev rätt nöjda med resultatet.Vers:1 MickeReff: MickeVers:2 KungenMixx: MickeBeat: MickeproddHär hittar ni låten på Myspace ; Myspace.ComOch här har ni låten för nerladdning ; Retsticka.Mp3Och här kommer texten oxå för jag märkte att accapellan kan vara aningen låg!.vers ; 1 Mickenär jag va liten va ja, galen som fan!pumpa, hagel mot folk när ja, tog mig fram, eymen vem är han som bara står där, sopandags att reta upp han, skratta, slå hanpeka fingret, mannen ville du brå-ka?hinkar bensinen i påsar, för ja tål alltnär jag va liten va ja kungen på skolankalla mig po-larn, inte den som golarpå rasten drack ja på spriten, åh tände jollarflumma hela tiden, åh hängde runt med stollar jag va galen, elda saker med min tändstickaja var en pyroman, och kanske lite retsticka, sjungreff ; Mickevi lever livet, som en retsticka,ja de va så dom sa, oh jag lovar faratt jag skulle vara snäll men jagkunde inte hålla mig i styr, flippa ut som barnvers ; 2 Kungenjag va alltid flippad en riktig retstickaläraren försökte men jag vägrade att lyssnavände alltid bänken i rummet ifrån tavlanpratade om att fröken säkert var inavlad,Yippiefolk dem blev sura och jag njöt av hatet, hatetdem kollade dumt men då smaka maten Mmjag smäller igen dörren för jag vill du ska få ontnär du sätter dej drar jag undan din stol, AOOOHsitter på ditt dagis berättar för barnenom domedagen att det finns ingen tomteni får ett jävla jobb jag bara skrattar åt erkungen är på micen fast utan sina fel, fel'reff ;