I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Emil E - Se mig ft Adam Boss (en riktig hiphoplåt till Zillio)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-07-27 22:44

Emil E - Se mig ft Adam Boss (en riktig hiphoplåt till Zillio)

sådär Zillo! haha nu har jag äntligen gjort en låt som är hiphop och inte electro :)

hoppas du ser denna och ger en "liten" kommentar :)

det ska sägas att låten inte är heeelt färdig mixad men det känns som det kommer dröja så därför får ni nöja er med denna som e simpelt och snabb mixad ;)

översta låten på ---> Länk till Länk till http://www.myspace.com/EmilE438

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-28 12:51
komigen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-28 16:00
dethär e ju bara löjligt... verkligen INGEN som har lust att lyssna och lägga en comment? :(

2009-07-31 04:00
sista uppen nu då :( hoppas du ser denna nu Zillio :)

2009-07-31 10:35
Kanske bara mina talare men hör INGENTING förutom "Se mig" :/
 Vi är alla misstänkta

2009-07-31 16:19
jasså :O skumt, men som sagt så e det inte färdig mixat... synd att du inte hörde nåt
Sångare

2009-07-31 17:26
grymt emil!:D
http://alexsoul.com
Lyricist

2009-07-31 18:15
beatet var riktigt hett, lite låg accapella för att höra så bra som man skulle vilja, flytet på Emil E är riktigt skönt. Adam Boss även =)

keep it up! =)

Sångare

2009-08-01 10:18
upp!
http://alexsoul.com

2009-08-03 14:07
yeah tack :D

2009-08-04 14:27
Zillio för fan :P haha

2009-08-13 17:58
Tjenare! sorry. har inte varit inne och kollat så mycket på p.g.a andra projekt vid sidan om.
De va riktigt fett faktist.

Faktist nice som fan. Fortsätt sådär (tycker jag)

än en gång sorry att jag inte har svarat. :)
Producerat material till minst högsta nivå
Ingen vågar kicka, ingen vågar kötta så hårt

2009-08-13 20:37
äntligen :D haha

de e lugnt mannen kul att du hittade den iallafall ;) hade dock hoppats på en lite grundligare analys men det räcker gott med det jag fick ändå :) peace

2009-08-13 20:52
yeah ! fortsätt med det här ! :)

2009-08-14 01:25
hade lite bråttom. har precis köpt bmx. så polarn ropade ut mig för att träna haha.

Men här ska du få lite utförligare kritik:

Verserna (båda två) va faktist skit najsiga men reffen va.. njaa lite för tjatig.
sen förstörde effekten faktist lite granna på "seeee miiiig".

sen att accapellan är för låg vet du ju redan om.
men helt klart det här jag tycker du ska köra. Det limmar bättre i öronen på mig.

Men din stil är din och min är min.
Bara du fortsätter med musiken så är ju allting nice!

Hare bra mannen!
Producerat material till minst högsta nivå
Ingen vågar kicka, ingen vågar kötta så hårt