I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Promille-Mina tankar mp3

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-07-28 19:23

Promille-Mina tankar mp3

tja..
en låt som ja gjorde för ett tag sen...fan ni måste börja kommentera mina låtar nu alltså.
skickat upp ett antal förut men de är ju ingen som komenterar låtarna ju.
vill ha kritik!!så man kan bli bättre eller iaf höra vad som är bra osv..

Länk till http://www.speedyshare.com/399191809.html

www.promillemusik.se

2009-07-29 10:11
det första jag tänkte på när jag lyssna på låten var att ditt flow blev snabbt tråkigt att lyssna på. för du håller som ut sista ordet i nästan varje mening. avsluta orden kort ibland också, så det inte blir samma hela tiden . du skulle hinna lägga till ett ord till på nästan varje rad, eller börja raden tidigare, så det inte blir lika långtråkigt att lyssna på . variera flowet lite mer helt enkelt .

det låter som att reffen hamnar i otakt när du kör den flera gånger i rad . tror du har satt in den lite för sent i beatet, när du klippte in den flera gånger .
reffen var också tråkig, den lät ungefär som verserna gjorde . om du ska rappa på en reff så ska flowet vara helt annorlunda från verserna. om du har svårt med refränger, prova små sjung lite så det låter annorlunda, eller be någon annan lägga den, eller kör på beats där det redan finns en refräng inklippt. men det bästa är ju att du gör allting själv, så försök vara kreativ när det kommer till din refräng .

får du till flowet och försöker avancera rimmen lite mer. så tror jag det kan bli rätt bra. för din röst och din inlevelse är helt okej :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-29 11:00
Galet! Det här gillar jag.

Tycker att texten, flowet & attityden är grym!

Refränger ligger i otakt ibland, när du säger 'mina tankar'. Sen borde du ha kommit in tidigare när du säger 'mina tankar', det hade låtit grymmare, så att ordet tankar hamnar på första trumslaget.

Hur som helst gillar jag låten, grym utveckling. Jag gillar texten fan!

har du kvar inspelningen? Fixa till refrängen då fan

Rob.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-29 11:55
tack så mycket..RebeccaJones bra kritik..
ja ska fixa till reffen..
www.promillemusik.se

2009-07-29 12:55
så, här är den nya versionen istället:)

Länk till http://www.speedyshare.com/678332196.html

www.promillemusik.se