Daniiboy - Skryt Session [Audio] ny låt, en skryt session som jag skrev för skoj skull bara, sen blev det kick ändå :)Text :DaniiboyMixning:J.LBeat:Freebeatlåt:Daniiboy - Skryt SessionText:så låt mig presentera, han som kommer att placerashögst upp på toppen, medans du diskvalificerashan Spelade in låten, som aldrig hann bli skrivenför han ser saker i syne ,som sedan händer i framtidenFör du kan inte gömma dig när daniiboy is backför han ser igenom väggar, som om han spelade med wallhackHan är den sköna killen som gör det galna utflippatmed en meters lista på alla BITCHES han pippathan kallar dom för bitches,vissa kallar dom för flickvänneroch han gör det dag för dag exakt som en kalenderSå bäst för dig att dra, när han kommer till din stadFör han knäpper alla er och ändå klarar sig helt oskaddsnacka om att bli slaktad,mannen snackar om att bli utskämdhan käkar dina vänner och sedan lämnar dig helt utbrändför han är den galna rapparen som landade från ovanatt lägga sjuka ryhmes ja, han föddes med den gåvandin tjej valde honom, det borde du ha förståttför han lägger tunga rader som är lika fet som din kroppoch du är inte hiphop, och breda kläder är en stilmen du rymdes inte i andra även om du villoch du är de wackaste jag hört, så kan du vara tystför i en ålderstävling skulle din tjej vara yngstför han kommer som en tsunami med sina tunga raderoch klarar hela versen medans du tar 8 bars i tagetPz