Maketo - What goes around.mp3 Maketo - What Goes around.mp3Kommentera!Vers 1...ingen verkar fatta nått av språket som jag talar ommen ta en titt, jag skapar konst. klassas inte som vanligt folkJag Skiter i vad ni tycker för jag går min egna vägJag fyller ut ett blodstycke när jag går i min misärhaltar sakta fram mot drömmar jag är han som önskaratt komma bort från tunga val till det liv av kunskapoch jag vet, att jag ska stå där en, vacker dagså jag tar ett andetag och tar farväl till min gamla gravmin rygg har blivit attackerad, men jag ler näre ska passeraför jag vet att karman finns, känner de när jag andas inskapat allt, en ensamvarg, har krigat utan änglavaktmen jag har alltid varit mig själv i min hemmatraktjag är en konstnär för rappen är en konst närjag sitter med min penna, skapar budskap för min omvärlddet är trångt här, och jag får ständigt knivar i ryggenmen jag ser min kämparglöd som har blivit min trygghetWhat goes aroundwill come back and slap y'll in the facecomes around, i know that you will face it, get blazedVers 2..jag har aldrig strävat efter något form av Kändislivdet är därför jag sätter pennan i något Negativtoch hoppas även att ni tar åt er av allting jag görför jag kommer kämpa o röra mig fram tills jag dörvissa personer tycker att det jag gör är konstigtmen det är även personer som inte fattar nåntinghar kämpat så länge, jag känner mig som en veteranmen kommer även fortsätta, kommer aldrig att lägga avHar alltid kämpat har alltid strävat emot strömmenför att komma till den platsen... till den drömmenMåste börja andas lugnt, måste ta en nypa luftmåste fixa kämparglöd tills det hoppet dyker upp..Väggarna närmar sig sakta men ekot blir starkaresvårt att fatta de, att detta händer för en rappare?tankarna går djupare och djupare, en drömvärlddär en liten låga från ett ljus kan vara önskvärtWhat goes aroundwill come back and slap y'll in the facecomes around, i know that you will face it, get blazedVers 3..försöker skriva för att parera bort attackernaett fyrkantigt rum, hallucinerar rädslan i kanternatårarna tränger igenom mina ögonlockett ekande skrik när dom träffar marken och förstör mitt hoppdet kommer närmare, jag känner attacken inpåsläpper pennan till slut då mörkret faller från ridånkan äntligen få sätta mina tårar på bläcketdu fråga mig hur det går? Det går bara bättre!kommer aldrig ge upp, kommer fortsätta vandrakämpar förtvivlat från alla blodsprängda andarmen tar mig ingen vart, finner ingen timme allstill att koppla av och chilla, fuck det har blivit kalltJag haltar sakta framåt som en levande dödgud kasta fjollan i elden och slet fram en thugså kasta vilka regler som helst, fuck denna skrytrapphåll er på plats, kommer som sagt att skaka ytan