piss inte kiss- den elaka pappan [seriös låt
Länk till http://www.speedyshare.com/808120485.html freebeat: mb beats- dark piano text: -pappa han hjälper inte till med barnen för han e och dricker öl i innestaden när hans barn frågar- kan du hjälpa mej med läxor säger han- hållkäft era häxor mamma gråter på natten när han e på fest å så barnen vill leka med sin pappa men han skiter i dem å sitter i soffan å slappar varför e han så elak kan ingen fatta när mamman gråter öppet, så sitter han å flabbar med sin vin flaska barnen saknade sin pappa när han va snäll men nu får dom istället en smäll om han hör gnäll -pappa kom å lek med mej den elaka pappan varför är han inte snäll numera bara skiter i sina barn som vill leka när mamman fyllde år så stack han hemifrån för att dricka alkohol me polarna hans mamma misstänker även att han knullar horerna på torget när mamma gör hemmalagad mat sitter han me holken å köpt pizza å ler å e glad inte en enda trevlig kväll kan dom ha pappan verkar skita i allt speciellt mot sin egna familj e han iskall iskall ref
yeaah detta kan folk fan inte hata på :D
www.myspace.com/melvinjunkyard
haha du gjorde min dag med denna
Bra låt tyckte om när du försökte sjunga på reffen, du lyckades sätta toner som ett riktigt profesionellt proffs! keep it up!
Great som Tony Tiger!
varför kör du inte endast accapella? Du använder ju dig inte av beatet ändå:P
Http://www.myspace.com/besononline
Beson P18 Haha det där var väl taskigt? :O
Vi är alla misstänkta
Graffare
2009-07-31 01:27
hans mamma misstänker även att han knullar horerna på torget Fyfan va ond din pappa var:(
-
Du skulle sluta släppa här :'( Så jävla offbeat kan de inte bli!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
varför kör du inte endast accapella? Du använder ju dig inte av beatet ändå:P Fyfan så fint sagt!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Riktigt bra budkap och riktigt bra text. Men jag tycker inte du ska sjunga.Om det är folk som driver med dig nu så skit i dom mannen. Peace Nelione
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Asså de e bra text endå, så om du e ny inom rappen så träna upp ditt flow innan du släpper nästa låt...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Men vafan? Flytta till Finland & släpp låtar där istället så vi slipper höra dig. Ärligt! Du har ingen taktkänsla, du kan inte sjunga, du kan inte bygga upp en text, du lägger sämre rim en vad en annan gör när man freestylar & du kan inte mixa heller. Tycker du själv att det låter bra när du pitchat din röst? Tycker du att du fick det att låta som om att barn pratar? Ärligt mannen, släng inte upp nå fler låtar på Whoa tack! Linje 12, Robie!!!!
Röst Piss inte kiss ska fortsätta 1-0
Vi är alla misstänkta
du är på god väg .. forsätta :)
tack till er som ger mej stöd, det uppskattas ;) ni andra kan fortsätta hata, det är ingen som tvingar er att lägga ner tid på att lyssna på musiken.
Hahahaha, dem flesta som snackar skit om honom är mycket sämre. T.ex. Sellish och den läspande Robie, hahahaha.
Vet inte va ja ska tycka. Ingen e ju bra när dom börjar. Fortsätt om ja nu vågar säga de utan att få massa hat ^^
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
Du borde börja med att lära dig takterna :) Du blir bättre textmessigt men jag tycker du står på samma nivå rapmässigt som första låten jag hörde med dig :) Fortsätt kämpa! Peace
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Vem e bäst, Piss-Inte-Kiss eller Stanislav? Ja undrar bara :O Ganska seriös fråga!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Hahahaha, dem flesta som snackar skit om honom är mycket sämre. T.ex. Sellish och den läspande Robie, hahahaha. word
Hahahaha, dem flesta som snackar skit om honom är mycket sämre. T.ex. Sellish och den läspande Robie, hahahaha. Det är så sant :D Hahaha!
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Fast är det nån som ärligt talat kan påstå att Piss Inte Kiss är bättre än Robie eller Sellish? För det första kan ju båda dom två till skillnad från P.I.K utföra ordentliga raduppbyggnader, och de ligger inte offbeat konstant. Som Beson sa, P.I.K använder sig inte alls av beatet när han rappar, och antagligen inte när han skriver sin text heller- huruvida Sellish och Robie lyckas bra med samma uppgift kan diskuteras, men en sak är säker- och det är att de iaf försöker använda sig av beatet och håller sig innanför dess ramar. P.I.K sluddrar bara på till sina texter om dumma pappor som knullar horor och gör mammor ledsna, watefaaawk
skjut mej, mina öron blöder. stoppa lidandet
Detta är min forumsignatur
Fast är det nån som ärligt talat kan påstå att Piss Inte Kiss är bättre än Robie eller Sellish? För det första kan ju båda dom två till skillnad från P.I.K utföra ordentliga raduppbyggnader, och de ligger inte offbeat konstant. Som Beson sa, P.I.K använder sig inte alls av beatet när han rappar, och antagligen inte när han skriver sin text heller- huruvida Sellish och Robie lyckas bra med samma uppgift kan diskuteras, men en sak är säker- och det är att de iaf försöker använda sig av beatet och håller sig innanför dess ramar. P.I.K sluddrar bara på till sina texter om dumma pappor som knullar horor och gör mammor ledsna, watefaaawk Sant!
Käft
du måste haft en jävligt dålig pappa som skapade en sådan rappare men detta är underhållning :)
www.youtube.com/prendel
N_Jack: Visst piss inte kiss är väl inte särskilt skillad, men jag tycker Robie verkligen ska hålla käften om talang. Hållt på i 8år med samma stil och läspande. Man ska ju testa lite olika grejer år för år. Ett år kan man hålla på med snabb rap och inte lägga ner så mycket tid på rimmen som Fattaru. Ett annat år kan man köra oldschool rap. Men Robie gör inte detta. Han fortsätter med rakbladsrappen i 8år! Angående Sellish är han som alla 13-åringar som håller på några år för att få lite bazz, men skiter fullständigt i kärleken till musiken. Sen låter han väl lite fjollig som alla rappare under 15, hehe. Sen tycker jag man ska sluta hata på Piss inte kiss. Killen är fortfarande rookie i rappen. Han mår ju inte bättre av att man bara snackar skit om honom. Konstruktiv kritik whoa! Oj, nu blev det väldigt mycket. Hoppas ni förstår poängen med det här!
FreddeE fast robie har ju provkört andra stilar under åren, jag som tidigare klassade mig själv som ett stort fan av hans musik har hört ganska många olika typer av låtar, men låtarna om han själv och om hans liv är onekligen de bästa. må så vara att det numera känns aningen tjatigt, men att 'tvinga' honom att byta stil när det uppenbarligen en han funnit sig själv i känns ju... ja, lite som griniga småbarn som gråter för att de inte får som de vill från början och istället vägrar erkänna att de alternativa metoderna också var naize. och piss inte kiss har ju ändå hållt igång ett par månader, under den tiden brukar man om inte annat åtminstone lära sig taktkänsla- men helt ärligt nu, p.i.k saknar totalt taktkänsla. många rader han enkelt skulle kunna sätta onbeat drar han istället ut på extra länge, vilket snarare får en att misstänka att hela rapgrejen är ett skämt för honom.
N_Jack: Även om Robie provar andra stilar kommer ju han alltid tillbaka samma stil. Det bevisar ju att han i stort sett bara kan göra de han gör. Om han nu hållt på i 8år och kommit ingen vart med rappen, varför fortsätta? Visst han älskar musiken, de märker man på texterna. Men hållt på i 8år och fortfarande står och trampar i underground fortfarande, vad är poängen med att fortsätta? Man kan ju göra så mycket annat i musiken än att utöva den själv. Det är bara vad jag själv tycker. Om de här med piss inte kiss talang. Jag vet inte riktigt, jag har delade meningar om han. Visst, det här med taktkänsla borde han kunna nu efter ett tag. Men de tar längre tid för vissa, och kortare tid för vissa. Så är det. Sen verkar ju piss inte kiss inte vara jätteung. 25 är han nog. Är det inte lite för sent att börja då? Som ordspråket säger, det svårare att lära en gammal hund att sitta. Ja, jag har delade åsikter om snubben. Tycker dock både Robie, Prendel, RMK och Sellish, som alla har hållt på länge, ska ge konstruktiv kritik, istället för att han såga han varje gång han kickar något.
ha ha ha ni e för goa whoa sellish, linje12, hundsim ni e säkert jätte bra å kommer gå långt inom musiken, men inte om ni sitter i mina trådar å gnäller. då kommer ni ingen vart. jag jobbar vidare med musiken, trots allt finns det folk där ute som diggar å det e gött!
hahah, tyckte det var fett:D
http://alexsoul.com
Angående Sellish är han som alla 13-åringar som håller på några år för att få lite bazz, men skiter fullständigt i kärleken till musiken. Sen låter han väl lite fjollig som alla rappare under 15, hehe. - Du har ingen aning om vad du snackar om, musiken e mitt liv, snacka inte skit, vad vet du om de?
Ja, jag har delade åsikter om snubben. Tycker dock både Robie, Prendel, RMK och Sellish, som alla har hållt på länge, ska ge konstruktiv kritik, istället för att han såga han varje gång han kickar något. - Yeah ja har ju hållt på jätte länge, ja gjorde min första seriösa låt för typ ett halvår sen, o då börja ja med musiken, de e ju riktigt länge! (eller inte), som sagt snacka inte om skit du inte har en aning om -_-
Ojoj, tufft svar, blir ju riktigt utskälld.
Graffare
2009-08-02 10:23
P-lex skjut mej, mina öron blöder. stoppa lidandet Mer än gärna.. homie
-
Tizm: låter fantastiskt. vad gör du på onsdag? ja kan komma förbi så kan du tömma ett magasin bly i skallen på mig, medans vi lyssnar piss inte kiss och softar? :)
Detta är min forumsignatur