I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Cobra ft. Clean - Fast moves

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-07-30 14:58

Cobra ft. Clean - Fast moves

Här är en ny track, har legat ett bra tag men fixade till lite på den och slängde upp den här. Så lyssna och lämna en comment :)

Beat: Hette "Beat 3" på datan bara haha.

Vers 1: Cobra

Reff: Cobra

Vers 2: Clean

Vers 3/Mellanspel: Båda
Länk till
http://www.speedyshare.com/975637725.html

thats it.

yeee.

2009-07-30 16:57
fixa till den lite mer .

Cobra, jag trodde att början på din vers bara var en misslyckad refräng. vet inte om det är mixningen på din vers som gör det, nånting är det iaf. men ditt flow var ingenting jag tyckte om, och inte din text heller . "ville ni nått så finns jag i skåne, längst ner i sverige, ja de ligger vid danmark" kändes rätt krystat, som att du hade riktigt svårt att få ihop en text, och bara skrev ner någonting för att fylla ut låten .

Clean, din vers fick mig att tänka på lazee och adam tensta . flowet och sen "chea, yeah" grejen där som även fanns med i bakgrunden i refrängen. så det var ju rätt tråkigt, gör något som är mer eget istället .

sen var det svårt för mig att inte koppla ihop refrängen med t-pain's refräng på flightschool låten. "let me take you to flightschool" "we take you back to rap school " . sen så förstår jag inte hela grejen med "we take you to rap school" låten handlade väl egentligen inte om någonting som ni sa i refrängen? helt ärligt så vet jag inte ens vad eran låt handlar om, kändes bara som massa ord .
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-30 17:14
Auright beatet är överfett som ni vet

Cobra: Det låter bra men jag hade velat att du varierade flowet lite mer. Annars var de skönt o så gillade dock inte de där med Danmark de kom så konstigt. Men det är bra endå man. Fortsätt köra.

Reff: Jävla fet reff asså påminner inte om flight school reffen direkt då T-Pain har ett helt annat flyt på den än här. Jävlit sköön

Clean: Så jävla fet endå, galet nice flyt och härlig röst o uttal man. Snart får vi göra ngt ihop igen fan. Detta var riktigt bra men dem 4 raderna du droppade i slutet gillade jag mest fett bra.
Geni

2009-08-02 15:37
Rebecca Jones: Jag fattar hur du menar, och du har helt rätt. Detta är en ganska meningslös låt utan nån direkt topic, men skrev ihop det bara och reccade och det blev som det blev :)

Padawon: My maaan, fett att de gillas. Vår grej kommer snart ;)

1 Up!
yeee.

2009-08-02 16:59
8ball_

okej, men fan gör någonting mer genomtänkt nästa gång då.. :) för jag tycker att om man har turen att ha en egen studio hemma, då tycker jag att man ska lägga ner tid på det man gör och släppa låtar sen när man är nöjd och tycker att man inte kan göra låtarna så mycket bättre än vad dom redan är .
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.