I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Beson & Hank (Ft. Tusse) - Har du använt styrkan.Mp3

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-07-30 19:57

Beson & Hank (Ft. Tusse) - Har du använt styrkan.Mp3

Tjena! Denna låt har legat oklar på datan i snart 2 månader. Sen för kanske 1 vecka sen så fick den äntligen en reff! Är inte speciellt nöjd med min del men Hank ville att jag skulle lägga upp denna så släng en liten kommentar:)

Vers:Hank
Reff:Tusse
Vers:Beson

Länk till http://www.myspace.com/besononline

Http://www.myspace.com/besononline

2009-07-30 20:47
jasså den här kom upp också :P aa men nice:)
https://soundcloud.com/mendelsonbits

2009-07-31 03:59
hank
gillade inte flowet, kändes som du låg snäppet före hela tiden och stressade en del ord för att hinna klämma in orden. texten var helt ok, men med tanke på innehållet tycker jag att du borde satsat mer på röstkänsla- nåt som gick förlorat iomed det stakiga flowet :/

tusse
mysreffN

beson
vissa konstiga flowmissar men överlag stabilt, samma sak där- enligt mig helt ok text men inte så mycket mer

låten tilltalade mig inte så mycket, och sen tycker jag att oavsett vad hank ville så känns det konstigt att så att säga marknadsföra sig själv på en sån här sida med 'gamla' låtar- särskilt då ni fortfarande verkar utvecklas rätt snabbt. menmen, helt okey men inget jag föll för- sånär som på reffen
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2009-07-31 05:47
riktigt dåligt pga att killen i reffen är riktigt värdelös på att träffa toner haha xD

Men tycker hank gjorde bra ifrån sig faktiskt :) Propps
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-31 08:58
Hehe kommer nytt marerial snart!:)

2009-07-31 14:25
Nelione P19

vad är det som är fel? säg det i stället, du kan inte säga att jag har svårt att träffa toner,
Det är inte falskt. är det att du menar att melodin inte passar till beatet? den respekt jag hade för dig nyss åkte bort nu, Nu ser jag dig som en tondöv rappare som inte kan nått om sång bara rapp.

2009-08-01 12:22
Hank: Jag börjar med att säga att du gör de bra, men inte ditt bästa! Röstläget är skönt, lite sluddrigt ibland men de blir bättre bättre. Flowet är bra men som Doggieswim sa så lät de som du låt lite före. Men med tanke på att du inte har hållt på så jätte länge så äre najs! KEEP IT ON Man ;)

Tusse Musse: Skön reff som fan aso! Håller inte med Nelione på något sett att det lät falskt! Har inte hört så mycke me dej men fortsätt såhär :)

Beson: Tycker de här var din bästa låt, Mixen passade inte på din vers tyckte jag :/ men flowet är najs inklusive röstläget! Du har inte heller hållt på så länge så de e tung man ;)

Låten: Gillar inte såna här låtar men denna var helt okej, Lyssnade inte så mycket på texten men den va säkert bra ^^ låten får 7 poäng av 10 möjliga :D:D:D

2009-08-01 13:23
tackar ludde=)

2009-08-02 14:02
Lite mer fan! snart börjar ja skicka reklam! haha

2009-08-02 14:34
Refrängen är ju tung, till och med det enda som var bra med låten. Båda verserna innehöll alltför dåligt/konstigt flow och texterna var inget att hänga i granen direkt.

2009-08-02 18:54
tack för kommentar iaf:) Som sagt så är jag inte nöjd med min del i låten.

2009-08-03 17:54
Lät bra fan=) schysst reff av tusse
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-03 19:10
Haha du e för söt du tusse, du hatar så jävla mkt på andra, men du klarar inte ta kritik själv.... de märks ju att du fortf är P17 iaf.
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--

2009-08-03 22:52
jag säger sanningen, och jag kan ta kritik, men det är inte kritik att säga att jag inte kan träffa toner.

jaa självklart märks det att jag är 17. För jag kanske är 17 också? jag menar folk vet inte vad som är rätt eller fel det stör jag mig på!

2009-08-04 09:03
mer nu!;P

2009-08-04 20:45
soft soft
 Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.

2009-08-05 19:28
tack!

2009-08-05 19:51
Jag tyckte det bara lät falskt om man jämfört med dina andra låtar.

2009-08-07 12:07
:P

2009-08-25 08:41
jag gillart

2009-08-25 16:34
tackar