I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

D-gone - Tror du

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2009-08-02 22:41

D-gone - Tror du

en låt jag gjordeför att testa add och för att jag e trött på endel personer o saker typ

FÖRSTA gången jag använder mig av adds så därför det blev fel på endel ställen

Rappare

2009-08-03 00:10
Upp då? plzz

2009-08-03 00:17
jadu, varför ska alla rappa?
Death is the only way to true happiness
Rappare

2009-08-03 00:32
Tack?

anyway här är speedylänk om någon skulle vilja ha den:
Länk till http://www.speedyshare.com/921671974.html

2009-08-03 00:44
hehe bitchade mig lite bara, det är bara att träna grabben!
Death is the only way to true happiness
Rappare

2009-08-03 12:58
okej :), thx, jag tränar för fullt :D. mer?

2009-08-03 13:53
får hålla med bara tränna på att skriva texter flowa och vidare så kommer men hoppas du fortsätter kul att se hur du kommer att utveklas =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2009-08-03 19:09
okej tack :) faktist jävligt skönt att inte få negativa komentarer ^^

2009-08-03 19:57
du måste jobba på hårdare. ngt ja märker du har inte rätt attityd i rappen. försök tänka på de. lyssna på annan svensk hiphop o försök imitera ngn annan tills du kan rappa, sen hitta dig själv ;)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Rappare

2009-08-03 22:06
inte rätt attityd? ska jag gå runt och låtsas vara ngn annan bara för att låta exakt som alla andra? vad är det alla andra har som jag inte har nu när jag har tränat på flow och inlevelse o köppt ny mick o blabla? xD

2009-08-03 23:33
Haha shit mannen du ska inte stressa så som du gör flowet trännar du på jue mer du kör och lyssnar på olika så kan du blanda deras flow och gör något eget det är inget du kan göra på en dag sedan är du bäst
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2009-08-04 00:14
jag blir ju fett stressad xD ena stunden duger jag andra inte, och endel säger att jag ska göra mitt eget o andra att jag ska härma folk. snart ser jag inte vad som e upp och ner i den här världen x) wtf jag har lyssnat på hiphop i 3-4 år kanske, hållp på själv inte alls länge, jag förstår ju fan inte hur nånting funkar och så blir jag kastad som en vante mellan 100 olika sätt, sitter som ett levande frågetecken och gör min musik, i slutändan kanske det inte ens är hiphop/rap jag gör, men det kommer vara musik i vilket fall, har funderat på att byta till pop eller RnB, så snälla säg inte åt mig exakt hur jag ska göra för att låta som andra rappare plz, jag vill bara göra min egen musik ok? öhhh, det här blev lite längre än jag trodde btw...

2009-08-04 00:22
shit man

varför bli stressad?

gör musiken för att det är kul, sen kan du ju blanda olika stilar oxå som rnb och pop, så länge du tycker det ger dig något.

det finns inga regel hur det ska låta, fortsätt kicka så kommer du hitta det sound du gillar.

folk ger dej bara tips.

om du säger att du inte kört så länge, så e det bara fortsätta.
det är ingen som låter bäst efter några månader, du får nog ge det minst ett år innan du känner dej säkrare med musiken.

ps

nu kommer alla hoppa på mej, för att de flesta tycker jag suger, men det e soft.

Rappare

2009-08-04 00:38
okej thx, haha humöret var inte så bra förut :P lugnat ner mig lite nu. jag gör musik för att jag tycker att det är kul, och för att få ut lite känslor. får se vad det blir med den sen, älskar ju musik men skolan kommer gå före efterssom att jag måste jobba upp lite betyg så efter sommarlovet vet jag inte om jag hinner göra så mkt :/ men tack iaf alla som har hjälpt mig och gett tips, jag får prova mig fram :)

Rappare

2009-08-07 00:41
mer? :)