[Video] Robie & Jonis live @ Fristadstorget i Eskilstuna
Här har ni ett klipp där vi kör låten Livet är för kort . Det är filmat med en mobilkamera! Vi körde 6 st låtar & det gick väl sådär.. Vi gjorde bra ifrån oss, det var deras utrustning som krånglade. Vi hörde knappt beatsen, skivan började hacka & dem bara satt & röck på axlarna i princip. Men den här låten vart jag nöjd över, vi framförde den bra båda två!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt bra framfört big up jonis sjunger riktigt bra fan !
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
fan du skulle hojtat glömde ju fan bort det här, annars hade jag sprungit ner och kollat men som de ser ut på videon så var det nice =)
grymt bra grabbar :) Keep it up
Moderator
2009-08-03 01:44
Tycker det såg jävligt tight ut! Skulle lätt vilja se er live nångång. Och känns som jag kan den här låten utantill nu, vet inte hur ofta man fått höra den nu haha, men feting iallafall.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Najs gjort av båda, propps för det !
Nice Robie, låter riktigt tight :) Big up till Jonis, grym röst!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag ställer mig fortfarande tveksam till folk som kör såna här låtar live.. blir sällan bra stämning liksom ^^' rappen skötte ni bra, men skulle gärna se att ni, särskilt robie, övade mer på scennärvaron och känslan! robie såg så osäker ut när han lufsade fram och tillbaks :/
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Jag måste säga att detta var bra boys, jag har börjat gilla din röst Robie, även fast du har talsvårigheter så låter det chill i mina öron nu och Jonis sjunger fan bra :). Fortsätt jobba för det ni är ute efter :) Peace boys!
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Producent
2009-08-03 09:39
Tack så mycket=) Kul att ni tar er tid att glo på videon & skriva en rad, det uppskattas=)
bra som fan. säger som ängla lik, hade kommit ner om jag vetat om det fan! Showen var bra, dock tycker jag att båda saknar inlevelse. för med en sån stark text så skulle det ha varit fett om kroppsspråket hade varit tydligare lixom. BLess!
Diggar som fan denna nice work propps till er !
N_Jack sa det med stämningen på låten... det är inte direkt den sortens låtar man vill höra live! men nice annsr
Bra skit, synd att dom inte kan sina saker när dom ändå sak ha dit artister... Men heeey nya erfarenheter är inget att kasta bort heller, så bara och ta lär dom och göra de bästa som ni kan när d väl händer !! Bless
Thanx:) Kul att ni diggar det!
randigt ser ut att ha planerat hur han ska röra sig.. fram och tillbaka som en vakt -_-!
Riktigt Brutala <3
Ja, ljudet var dåligt - Robs mic var antingen för hög eller så hade du den för nära munnen (Tror mer på det första, grundat på deras andra fel). Men det var bra framfört, märkte ingen stor miss eller liknande! Dock, hade jag velat höra ngt nytt och, helst, skrytigare. Men bra jobbat! Piggedy-peace!
jag var nere och skulle kolla men kom nog för sent .. vilken tid körde ni ?
www.myspace.com/musiczimme www.znapmusic.com/zimme www.zimmeproductions.inc.se
nice fan!:D diggar ett som fan!
det va galet mannen :D :D:D ni gör det jävligt snyggt!
Ni snackar skit på beats, vi gör Logik musik!
Thanx gubbar:)
Beat randigt ser ut att ha planerat hur han ska röra sig.. Mjo, varenda steg var inövat, trodde inte det skulle märkas.. Jag la ner timmar på den koreografin.
Haha. Inövat? Mannen jag knallade runt på scenen, traskade fram & tillbaka. Annat vore det om jag stog på händer & jonglerade med medicinbollar.
Aight, men som sagt.. Kul att ni tar er tid att glo & skriva ett par rader, det uppskattas:)
Kul att folk diggar!
Rob.
Kul att det gillas fän :) zimme Vi körde vid 20.00 nån gång : ) / Jonis
www.myspace.com/jonis016
Yeah!
aha då missade jag det .. jag trodde att det var runt 21.00 :P
www.myspace.com/musiczimme www.znapmusic.com/zimme www.zimmeproductions.inc.se
Aldrig hört den här, men låten var ju riktigt tung, och ni gör det fett live också :) keep it!
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
Aight thx : )
www.myspace.com/jonis016
Skön låt och så men var fan är inlevelsen? Fet låt men ni skulle fläskat er mer på scenen!
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion
nice grabbar!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Thanx, tack gubbar=)
sjuuukt nice :) diggar låten till 100 :) hade gärna velat göra en låt med dig robie & jonis :)
Hojjta för Collab ...
Thx kul att de gillas : )
www.myspace.com/jonis016
Thanx!!