[Audio] Änglalik - Vi drar iväg (med Marius)
whaddup yall, här är ett nytt track som spelades in idag. har du någonsin kännt att du vill släppa allt och bara fly klart du har, tanka då låten lyssna och lämmna en kommentar mad propps till marius för en tung hook! whoa, vi drar iväg! Mixning: Änglalik Accapella: Änglalik Hook: MariusÄnglalik - Vi drar iväg (med Marius) Änglalik - Vi drar iväg (med Marius) TEXTEN.Intro Hook: Marius för vi drar iväg så nu drar vi iväg drar iväg och lämmnar världen själv för vi drar iväg sa nu drar vi iväg ensam mot världen så drar vi iväg jag sa nu drar vi iväg Vers1: Änglalik väskan var packad och jag var redo att gå och bara söka något bättre jag vill och vet att det går för när jag vandrat till min slutpunk hela kroppen full med myggbett en äventyrare med hela sitt liv i sin ryggsäck då ska jag visa er ( jag vet att det de går) då ska jag le mot alla dom som sagt och tvivlat mig så då ska jag minnas er som aldrig blir rädd o ni som stog utan paraply när det regna som värst så vi drar iväg väg låt hjärtat få leda vägen hela världen sammlas mä mig mä mig så jämnar vi städer snabbt i våran framfart behöver ett handtag för mitt ansvar är nått som försvinner vid varje samtal vill kunna fly kunna flyga över havet jag vill va fri och få flyga genom staden för jag vill dra men har fastnat sen min födsel och hur jag än gör får jag aldrig foten genom dörren förstå det Hook: Marius Vers2: Änglalik vi är enade, hjärtat pumpar ut laganda packar våran väska och tar nästa plan från arlanda och våran destination det får framtiden bevisa kliver aldrig åt sidan ser hellre allting bara frysa så jag ska visa er ( jag vet att det de går) och jag ska le mot alla dom som sagt och tvivlat mig så då ska jag kunna se och aldrig blir rädd då ska jag ge mig ut och kämpa på när stormen är som värst så när vi faller ska vi ta oss upp (jag svär bre) om grenen går av bara klättra tillbaks upp i trädet så vi drar iväg samla allt du behöver till drömmen du drömmer inte det här är en resa du aldrig glömmer så håll i handen hårt och lova att du aldrig släpper taget jag har dig o drar vänder inte förrän vi finner svaret på det vi söker..jag, mitt liv, och pennan jag har foten genom dörren och jag undrar vad som väntar ..mig Hook: Marius Vers3: Änglalik väskan var packad och jag var redo att gå och bara söka något bättre jag vill och vet att det går vi är enade, hjärtat pumpar ut laganda packar våran väska och tar nästa plan från arlanda för jag vill dra men har fastnat sen min födsel det känns som jag entligen har fått foten genom dörren och det vi söker nu...jag, mitt liv, och pennan är nått jag insett att jag redan hade hemma Outro: Änglalik D dominus - vi drar iväg NME - vi drar iväg Denci - Vi drar iväg Junior - vi drar iväg Al-x - vi drar iväg nyfors - vi drar iväg Eskilstuna - vi drar iväg Hela sverige - japp vi drar iväg /Ä
Vers 1: så denna ängla är det jag gillar att lyssna på =) riktigt bra text bra flow igenom hela din röst är så sjukt skön att lyssna på Vers 2: Denna vers är nog den jag gillar mest skrivet sätt riktigt bra flow igenom den också Vers 3: Så sjukt tung är din röst i denna vers diggar som fan Reffen sjukt tung som fan bästa jag hört med dig Beatet Riktigt sjukt tung fattar exakt texten så har man kännt en del gånger =) då ska jag visa er ( jag vet att det de går) då ska jag le mot alla dom som sagt och tvivlat mig så då ska jag minnas er som aldrig blir rädd dom raderna vet inte vad det är men gillar dom så sjukt mycket i betyg får denna 20/10 minst BIG UPP FÖR DENNA LÅTEN!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
som jag sa på msn,riktigt tung låt geff, du blir bara bättre och bättre för varje låt :) skön reff också marius!=) det här är riktigt fett!
MANNEN du lyckades verkligen i denna tack för shout outen vart vill åka det tar 40 min med denci vart du vill... Fan va bra lyric du hade i denna du skojjade inte med mig över luren asså MAD PROPS!! Marius kan sjunga bra som faan det är det ända jag kan säga !
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
orkar inte skriva så mycket nu, är trött, men hey, fet låt! jag gillar din steez.
Detta är min forumsignatur
yeah tackar P-Lex och NME brush! =)
Fett beat, skönt intro, Änglalik är fantastisk, skön mode! Du har talang mannen, utan tvekan! Bästa låten på länge måste jag säga, veckans mp3a kanske? Marius har fet röst, passar bra till resten av låten, denna ska jag passa till mina vänner boys! Bra jobb! Peace & love så hörs vi snart :)
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Ja jag hade tänkt dra iväg... Men fan du får en comment :D Redigt tungt track fan. Fett flow och texten var bra! Marius la en töng reff också! Sov inte på denna! / J.L
You don't know what you got, until you lose it.
Tänkte före inte en låt igen med lågt tempo men den grejade fan! nice work
UPPPPPPP
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Galet skön låt! Den här har ni lyckats bra med
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
denna va fet :)
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.
Graffare
2009-08-05 12:10
cool text bra att du håller dig till ämnet tungt flow! big up big up! / easymate
http://www.myspace.com/easymatemusic
thank you people! keep em coming =)
Den är riktigt feeeet mannen, and you know it ! Keep it up !!!
För en gångs skull gillade jag det du leverade! :) fortsätt såhär :D
Sjukt tung är låten! Beatet är kärlek rakt igenom, Som en annan sa, bra att du håller dig till ämnet hela vägen igenom, Riktigt tung låt , 5/5 Stay Top
Utan tvekan det fetaste jag hört från dig. Så det är på rätt väg! Dock kan jag inte påstå reffen är tung någonstans, autotune? Isf rätt dåligt mixad autotune och enformig text i reffen. Verserna flyter du tight i och håller en jämn röd tråd hela vägen dock så upprepas rader och varken rim eller rimschemat är något direkt avancerat.. Tungt med shoutouts i slutet men lät väldigt krystat. Helt aight låt men inget jag sparar! Peace!
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion
Som vanligt geffie! Riktigt bra lyric, bra delivery. Kan inte klaga.
Dock tycker jag att refrängen känns krystad och tråkig. Men verserna var guld.
Peaces & Carrots Wizdom - www.myspace.com/wizdomrap
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Riktigt bra låt kompis! Bra text igenom hela låten fan! Dock känns reffen väldigt snabb gjord.
Http://www.myspace.com/besononline
UPP FÖR DENNA WHOA!!!
Helt ok : ) rätt bra text o flow. digga inte beatet o reffen : / keep it up :) / Jonis
www.myspace.com/jonis016
Förlåt vill inte skylla ifrån, men själv sa jag också det till Änglalik. Den var dock snabbgjord, nej ingen autotune tyvärr sen tro vad ni vill. sätt lite flanger och håll tonläget ute så ska ni se. Dock ville jag inte äns ha med min refräng på låten för jag inte blev nöjd, så förstår om ni inte gillar reffen. Änglalik var groovy på verserna kör bwoi
Jag orkar inte skriva nån utförlig comment nu men jag diggade den! Keep em comming :) /Sam
"No rest, to be the best you have to work around the clock" www.myspace.com/OverkillHipHop
tungt =) kul att ni gillar de, mer? =)
damn homie. Dope shit keep em´ comming Lets go!
mhm
Riktigt fet! Men verserna behöver mer känsla!
It's Unique! It's Me!
Promotor
2009-08-09 17:33
Låten är riktigt jävla soft! Text, rim, röst är riktigt bra! Refrängen är riktigt skön, och är lätt att få på hjärnan! Denna åker in i mp3 spelaren! Skulle gärna komma med nåt konstruktivt, men det finns inte mycket som kan ändras till det bättre här! Guld