Pinter ft. Joshmite(2TR) - Minns du? (Sista låten till mitt ex) Detta var ett måste.... jag var tvungen att släppa en sista låt till mitt ex. skriven på ren känsla, här e den iallafall... släng gärna en kommentar.Länk till http://www.speedyshare.com/897208498.htmlVers1:Jag kan inte fatta bara tårar rinnerjag kollar in i spegeln, där står en sårad killebara dårar springer från sitt eget hjärtaförsök se den smärta se vad feghet lärt hanhär du får som du vill du får en sång tilloch jag vågar shi den satsa hjärtat en gång tillmen den som inte satsar kan aldrig vinnamen jag har inte vunnit hitills bara låt mig försvinnagräset är alltid grönare på andra sidanmen jag har vatt på båda sidor o vandringen va slitsamännu en gång så har all mat tappat smakenkärleken är rutten jag har bara fackats av dendu ska inte bråka, försök o va snälldu har brunnit hela tiden, finns ingen rök utan eldhur ska jag kunna leva med ett rum fullt av minnennär jag e ensam kan jag känna hur du pussar kindenref:för jag kan känna hur tåren rinnersåren finns men denna dåren springerjag trodde det va min tur men turen den sprackkärlek, fuck den det här e slutet på allt x2Vers2:jag lovar o svär jag ger upp för livsångestdu lovade så mycket men sjöng ändå krigssångenalkoholen, smärtan den fick mig att testa denShit mitt hjärta jag har saknat dig min bästa vänså nu e den här igen för att rädda mig ur knipanallting gick åt pipan mannen det va ganska slitsamtVi skulle inte offra allt efter allt vi gick igenommen det blev så ändå, så vad e det nu vi ber om ?jag har bytat perspektiv på livet, fuck kärlekfuck världen , allt bara smärtar och så är detelva underbara månader, nu läggs dom bakomalla minnena vi har , det e bara vi som har domdet kan aldrig vara vi du kommer alltid vara älskadmin ängel du e bäst och jag e bara sämst huhdå kanske vi kan lyckas med ett annat liv härmen som sagt du finns alltid i min fantasivärldVers3:ingen av oss ville att det skulle bli såhärjag öppnade mitt hjärta o du passerade min barriärjag va alltid där och du fick hela vår kärlekmen baby jag svär jag ville dela på världeno efter allt du gjorde stog jag ändå kvaro efter allt du gjorde var jag ändå gladmen nu gråter jag som fan varenda jävla dagså från o med nu får det bli säkra drag jag får lämna smärtan bak o jag får kämpa påjag kanske ändras så smärtan dämpas dåjag har så jävla många otroligt vackra minnen jag brukade va tacksam men nu tackas ingenför minnena gör ont o mina tårar sakta rinnersaknaden är stor o böla är typ allt man hinnerjag bränner foton och super bort minnesbildero den enda lyckan jag hade försvann med virvelvindenVers4:jag svär jag önskar dig lycka till i framtidenden skulle vara vår men men nu lämnas allt i dendrömmarna vi hade om att bara ta oss ditdrömmarna vi hade om att starta en familjett hus med altan o softa där me våra barnvåra drömmar gick i kras o därför sårades jagminns du när vi när vi kysstes första gångenminns du när vi skiljdes på perongeneller förra sommaren när vi va ute hela nättervi borde gjort allt bättre på ett annat sätt mennu gick allt som det gick , jag ber för ett stjärnfallvi va nära o kära ett förhållande i särklass, så e vi säkra för nu finns där ingen väg tillbakamed risk för att bli hatad har jag förlorat min kartajag har ett hål i bröstet o söker himmelriketmen så som vi håller på så vinner ingen kriget
du har brunnit hela tiden, finns ingen rök utan eld
gräset är alltid grönare på andra sidanmen jag har vatt på båda sidor o vandringen va slitsam
WHOA
UPP!