video] piss inte kiss- lovar och svär
1a versen från låten lovar och svär beat: instrumental
ditt bästa jalla fall =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2009-08-05 17:16
alltså är det värt att skämma ut dig över hela världen i ett försök om att vara rolig som misslyckas?
Det bästa du har laggt, men du har såååååå mycket kvar att lära. Du kör helt offbeat, du kör konstiga texter och sen t.ex i denna texten "mannen mannen mannen mannen mannen".. lite tjatigt
Fyfan, de räcker inte med att lägga upp dåliga låtar på Whoa, du ska göra videos också!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
åh, varför måste du förstöra det där beatet?
Låter lite som Gubb tycker jag.
jag har diskuterat fram och tillbaks med en polare nu och vi undrar på riktigt om du är seriös eller om du driver? allvarlig fråga asså. ge mig svar så ja slipper ligga sömnlös. men du har fortfarande rap-sveriges bästa nick! no doubt
Detta är min forumsignatur
ge mig svar så ja slipper ligga sömnlös word på lex
Music makes me feel...
ge mig svar så ja slipper ligga sömnlös word på lex Håller med.
Hur ligger det till egentligen ?
folket kräver svar!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
word på lex, låt oss veta
jag har diskuterat fram och tillbaks med en polare Jag har fråga flera personer vad dom tror men ingen kommer fram till något vettigt, jag skulle oxå behöva svar på denna fråga? :P
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
åh, varför måste du förstöra det där beatet? men bästa du gjort hitils.
varför tar ingen admin hand om den hära snubben. Piss inte kiss? duuuuude
Henka P19 vad ska admin göra åt saken? han bryter inte mot någon regel..
vilken sängvätare
Dahlgren
Graffare
2009-08-06 09:42
mhhk jag tycker att snubben ska bli bannad bara för att.
-
Visst han är inte en talang, men att banna han för att han är dålig? Allvarligt, är ni inte lite dumma i huvudet?Sellish: Varje gång jag går in på en tråd som piss inte kiss lagt upp så ser man att du har sågat han. Vet du vad? Skicka en låt när du rappar. Ska vi se hur skillad du är. Pajas.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Sellish: HAHAHAHAHAHAHAHAHA, den Hype Mode låten, som du var så stolt över, sög fan kuk. Nödrim, kasst beat och rättså många flowmissar. Nej fan, du är sämre än Piss inte kiss. Förresten, varför är introt längre än din vers? Hahahaha.
FreddeE: Sellish är 13 år, klart han inte kan vara en 2pac på micken redan, och även om han inte är bäst i världen så har han all rätt att tycka piss inte kiss är dålig, och han får såga honom hur mycket han vill. håll käften och sluta spela cool
FreddeE ; Varje gång jag går in på en tråd som piss inte kiss lagt upp så ser man att du har sågat han. Vet du vad? Skicka en låt när du rappar. Ska vi se hur skillad du är. Pajas.Man blir alltid lika förvånad när man råkar ut för folk som anser att så länge man inte kan prestera bättre än det man kritiserat så ska man hålla käften.. Vad är det för inavlad logik egentligen?
Typ som när jag påpekat att Ken Ring fortfarande flowmissar och annat sköjj, då blev det ett jävla liv från hans 20-åriga fanboys som började härja om att så länge jag inte kan prestera bättre än honom så ska jag hålla käften. Så..
In conclusion ; Enligt din logik (reverserad) måste man gilla allt som är produkten av någon som är bättre än en själv inom ett visst område?
Han kritiserar inte, han stort sätt skäller ut snubben han lägger ut någonting. Det här att han är 13 är ju absolut inget försvar. Bara för att han är 13, behöver han ha en kass attityd mot andra när han själv är dålig. Visst jag kanske överdrev i hans kritik, men han måste få känna lite på den attityden han själv har. Angående Ken Ring, är han nog den sämste rapparen i Sverige som fått skivkontrakt.
Det håller jag i och för sig med om, sen att börja reklama sig själv i tråden (om än som svar på en uppmaning från dig) var rätt billigt gjort, kunde lika väl skötts i gb. Men det är väl i såna lägen man som äldre (vilket jag antar att du är) ska visa gott föredöme och inte komma med svar om att han inte kan bättre själv. Jag förstår att du stör dig, det gör jag med. Men just det argumentet, "gör det bättre själv då" funkar inte riktigt.. Amen!
Producent
2009-08-06 16:45
FreddeE med dubbelmoralen som SKRIKER SÅ JÄVLA HÖGT DEN KAN.
hahaha ehmm låten om jag ska säga som jag tycker så var den ingen vidare ^^, kan nån skicka beatet? :O
Varje dag är framtidens historia.
de kan inte vara någon som diggar detta killen shit !
chillin'
ha ha det va ett jävla gnällande sellish du borde göra låtar istället för å gnälla, eller gör en blogg om mej, du verkar va besatt. tack till er andra som har kommenterar videon har tagits bort, det e ju bara lite av en vers på en kommande låt. skål
vilken idiot som helst fattar ju att han är oseriös? sluta för fan bara.. barnungar. Tizm, tycker du hellre skulle bli borttagen.
Henka: jag är inte så säker på att han faktiskt driver, tror de kan handla om att han tvivlar på sig själv och därmed "gömmer sig" bakom ett roligt nickname, för att om alla hatar så kommer han undan med ett "haha jag driver ju bara", kan de va så ? eller så driver han bara haha
lägg märke till att Piss Inte Kiss i sitt senaste inlägg helt avstod från att svara på frågan!
haha ja tänkte på det också faktiskt. det stärker ju teorin om att han INTE driver, eller?
det stärker ju teorin om att han INTE driver, eller? SÅ kan det nog va, ja.
PIK tycker du bör svara så folket får svar på frågan.
Är du oseriös lr ej ? krängla dig inte förbi nu, tell us.
du är kass sluta med musiken
tror de kan handla om att han tvivlar på sig själv och därmed "gömmer sig" bakom ett roligt nickname, för att om alla hatar så kommer han undan med ett "haha jag driver ju bara", kan de va så ? kan vara så lr så saknar killen självdistans och faktist tycker det han gör är bra.
menar ni om mina texter är seriösa eller att jag e seriös som människa? eller va fan menar ni? själv tycker jag att jag har visat att jag e bättre än många av er som klagar , speciellt sellish, hundsim å linje12. jävla påsk kärringar e dom
Vi undrar om du är seriös när det gäller musiken du skapar.
själv tycker jag att jag har visat att jag e bättre än många av er som klagar , speciellt sellish, hundsim å linje12. jävla påsk kärringar e dom Lol, Du är inte bättre än någon av dom förutom Sellish, men tänk på att han e 13 å du ? 19-25 ?
själv tycker jag att jag har visat att jag e bättre än många av er som klagar , speciellt sellish, hundsim å linje12. jävla påsk kärringar e dom Haha bättre än Hundsim? det tar fan priset! Tack för att du gjorde min dag till det bättre..
själv tycker jag att jag har visat att jag e bättre än många av er som klagar , speciellt sellish, hundsim å linje12. jävla påsk kärringar e dom nu vill vi se en BATTLE!!!! ;D HUNDSIM vs PIK!!
Music makes me feel...
haha, varför blir det jämt upp till mig att battla whoas miffoelit? :( shoft med folk som backar en dock och bekräftar att PIK är helt ute och cyklar :D nämen om det ska bli nåt så får väl han starta då jag enligt traditionen sällan eller aldrig kastar första stenen kom då bamse
Jag vill också beefa =( sneeeeellaaa
haha, varför blir det jämt upp till mig att battla whoas miffoelit? :( om man lyssnar på dina texter så är det nog du som är miffot här lilla du..
om man lyssnar på dina texter så är det nog du som är miffot här lilla du.. Hahah, kan inget annat än att hålla med (;
jag behöver inte battla mot dem alls sellish, ett skämt robie, 8år som rappare å låter som en ledsen jätte i en kastrull hundsim, alla hans låtar låter likadant, ingen speciell känsla, pratar om sej själv i tredje person som han vore gud "som hundsim tycker, som hundsim gör" bla bla bla
om man lyssnar på dina texter så är det nog du som är miffot här lilla du.. pffft
robie, 8år som rappare å låter som en ledsen jätte i en kastrull hundsim, alla hans låtar låter likadant, ingen speciell känsla, pratar om sej själv i tredje person som han vore gud "som hundsim tycker, som hundsim gör" bla bla bla jag måste ju i och för sig erkänna att det här var rätt klockrena beskrivningar
N_Jack pffft ska jag ta det som att jag har rätt?... miffo
mhhk Det var inte avsett att tolkas så, nej.