Dalsh & Contra - Sätt dig ner (Bronka diss)
Shuu hörde att bronka hade dissat mig. Så jag och en homiee boy skrev litet svar. Vers 1: Dalish Vers2: Contra Outrot: Dalish & hans hund. Buster http://www.speedyshare.com/500505116.html Var tvungen att släppa den Peeeeeejjjjssssss
|| Www.Dalish.Se | Www.Myspace.Com/Dalish655 || Studio 013
hahaha! Gangster outro! Det här duger inte boys!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
nä.. bronka tar er, rätt enkelt om jag ska vara ärlig Dalish, träna på flowet och rimmet. diggade dock andra beatet. hahah, outrot var jävligt wack asså, diggade verkligen inte. peace
http://www.youtube.com/user/jungsubprod http://www.twitter.com/jungsubmusic
USCH fan va första snubben lät...... andra var bättre men fan, nej
www.myspace.com/danielbylund
åååh jävlar... här vill vi ha uppmärksamhet..
www.myspace.com/melvinjunkyard
Sitt ligg rulla runt Spela död spela in ett nytt outro
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehe. Mer?
Det lilla jag hört med Bronka är verkligen inte bra, men fan så mkt bättre än detta.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
dalish, sämsta jag hört med dig, helt jävla ärligt, contra, ganska sköna rader men bronka är 10 gånger bättre än er båda... svara inte nå mer...
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
ne fan dalish var inte så bra i denna , men contra överaskade mig gillade delen som fan:) one löv
http://www.myspace.com/aiinac
dalish aldrig gillat dig du suger åsne balle. contra har alltid diggat dig men nu har du blivit kass. oxå nämner du melvin? melvin är lixom 29094929 ggr fetare än dig. bronka tar er med hästlängder.
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!
Bronka tar hem det. Dalish kan ge upp. men contra va skön. outrot va roligt när hunden kom in i bilden haha XD
All support uppskattas /// Elaz
Rätt så najs diss. Tror dock att Bronka kanske tar hem det.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
jaja. Jag har iallfall gjort mitt. Jag har svarat på en diss. Som någon sa non gång. (jag har iallfall svarat och bevisat att jag kan ta det) Men vet ej om dem raderna stämmer. Men som sagt, ni alla vet ju inprincip att bronka sitter och kaxxar på nätet typ jämt. igår så när ja snackade med han. Så började han igen, jag sa nu svarar du inte? vart du kanske lite hund rädd? hehe. Sedan skrev han jag ska skicka mina hundar på dig o bla bla bla. Jag sa det för att driva med honom. Sedan började han hota o hota o hota. Men då svara jag tillbaka haru du hundar, Sedan skrev han typ non rad om nee men mina andra hundar ;) HAHAHAHAH Bronka OG´s är tillbaka på micken, OVAVSETT OM JAG ÄR SÄMRE SVARAR JAG!!!! GLÖM INTE
vad är så farligt med hundar? jag sparkar in huvet på hunden!!!!!!! riktigt töntig låt grabbar, droppa gansta wannabe grejen. om du ska spela hård gangster ska du leva upp till det också. gör du det?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag lever inte upp till not gangsta här. Det finns inte gangsta i sverige, Det finns ju undantag om man snackar Hells Angels o bandidos o dem där små maffoso shitet. Den största gangsta är H-A och säg HA några gånger fåru se vad jag tycker om sånt där ;) Pz
HAHAHAHAHAHAHAHAHA. Det är Bronka som leker OG´s
Ganska dålig.. Luftkomplex är väl inte ens ett ord? Och första killens flow var att leka med och inget annat. Outrot sög!
Hej
jag är föga intresserad vad ni tycker men tråkigt att ni inte kan se vad som är bra och inte. jag tycker personligen mina rader är fetare än något jag hört hittils med bronka, no offense. Om ni på fullaste allvar menar att de enkla rim jag hört honom lägga är bättre än de raderna jag la, så tror jag att whoa börjar bli ett jävligt trångsynt ställe. Tänker inte ens svara på något mer då beefen inte var så allvarlig som jag förstod det som när jag snackade med dalish och allt antagligen bara var ett missförstånd. Men men shit happens. Finns inget mer att säga rly, och seriöst du som säger droppa gangsterattityden. Allt handlar väl om att förstora sig själv och förminska sin motståndare, men vill du sitta och självdissa hellre för att du inte har nåt fränt att säga om dig själv så är väl det din ensak, men de flesta hiphopare förstorar sig själva men pure gangsta bullshit, det är så det alltid varit. Sen finns det de som är äkta, kul för dem. Jag är ingen gangster men man måste väl på något sätt presentera sig själv och leverera vad som får folk att uppfatta MIG som den FRÄNARE rapparen. Attityd e cool. Så sluta snacka skit. Och ska jag säga något om Bronka ska jag väl säga vad jag tycker, och jag tycker Melvin är kass men att han vann i beefen mot Bronka. Ni behöver inte dela min åsikt bara för att det är vad jag uttrycker och tycker.
Aii
Hypnoz nu är det ett ord :P
Aii
Nej, men däremot ett nödrim är det :)
Hej
Fast det var luftkomplex jag sökte rimmet på , faktiskt. Tyckte det lät som ett kanonbra ord :P Nog fan chokar man om man har det ;)
Aii
så jävla kassa dissar nu för tiden, låten sög.
Jerrones & Alex Baula Mixtape "Under Vår Luva" ute nu! Viceversa026.blogspot.com
Dalish suger verkligen. Lär dig rimma och skriva punches -_- Andra killen var bättre
Contra va tuungt :D
förstår inte varför alla är så negativa jämt? För så fort non släpper en diss så är den andra bättre. Sedan när den andra svarar så tjatar dom på den andra. Seriöst? tagga om ni inte fattar att det är ni som skämer ut er? Skulle det typ vara non av dem lite större rapparna typ såsom emilush danish admalish legenden demko m.m Då skulle det vara skit FRÄNT med en hund som stog. jag tycker det var lite cool att ta med min hund, Min dröm är fucking och ha med han på non spelning. Den dagen jag om den dagen slår in att jag blir bättre rappare så kommer jag ha med honom om han inte är typ död. Han är den som jag lever för. Sen ska ni veta det är ingen Pitbull o sånt shiit som alla tror är så häftigt. Det är cool om hunden lyssnar och är snäll o så. Sedan att jg kan säga till honom att ta non det är en annan puzzelbit. Efter som då ahr jag lyckats få han att lyssna på mig som han ska göra. Sen GUDDE? Lovar du får en fri spark på min hund. Då skulle du inte vilja vara i dina skor. Skulle min hund hända not med skulle jag personligen skära kuken av dig förståru? men behöver inte oroa mig han kommer nog fixa det själv skulle ja tro. han är tränad för att ta i halsen. Det är vakt hund har jag tränat han till. INGEN KAMP. Men VAKT. han släpper in men aldrig ut. Sedan tror jag inte du skulle vara så kaxxig om det står en stor schäfer/rottweiler på än så länge 45kilo. han är bara ett år. har ett helt år till att växa.. Lägg bara av med det där. Whoa jag sitter varje kväll och nästan gråter för att ni är så patetiska. När jag vart medlem på denna sida 2006 såg jag aldrig typ not sånt här. Efter 2007 var då alla fitter börja komma o jiddra. Peeeeejs
men behöver inte oroa mig han kommer nog fixa det själv skulle ja tro. han är tränad för att ta i halsen. Det är vakt hund har jag tränat han till. INGEN KAMP. Men VAKT. han släpper in men aldrig ut. Sedan tror jag inte du skulle vara så kaxxig om det står en stor schäfer/rottweiler på än så länge 45kilo. han är bara ett år. har ett helt år till att växa.. Lägga till det med att om han står och visar tänder och dräglar. För det är vad han gör om jag säger åt honom
Dulle, snälla skriv inte långa texter, fattar förfan knappt halva.. tappade bort mig som fan. lär dig skriva bra innan du försöker skriva texter..
Skulle det typ vara non av dem lite större rapparna typ såsom emilush danish admalish legenden demko m.m Då skulle det vara skit FRÄNT med en hund som stog kanske är för att dom inte har en chiwawa som man trampar för dom är så fucking små ?
för det första blaste stäng din mun. Du har ingen talan inom min värld längre. För det andra stavas det cihuahua och för det sista och fucking tredje. Det är nog inget sådan hund och där av inte häller någon pitbull. Utan en Schäfer/Rottweiler. Värre hund en pitbull amstaff hundar kan ajg säga med en gång. Inte bara för jag har en sådan hund. Men jag har aldrig hört att en pitbull tagit hem ett slagsmål med en schäfer tillexempel. Finns säkert tvär säker på det. Men har aldrig hört det.
Sedan ska inte hundar slåss! Dom kan vakta osv det är en äkta bruks hund. Vakt det är sånt jag gillar. Sedan är det kul att ha en hund. man kan aktiveras själv. Och en sån hund med en ägare. Ingen kommer på bakifrån. Speciellt inte med min. Det smäller hästvägar om det skulle vara så. Både ifrån mig och hunden
Och mhhk det är inte jag som skriver dåligt. det är du som har dyslexi!
inte för vara elak, men du skriver faktiskt jätte dåligt. du borde träna på din svenska :)
För det andra stavas det cihuahua Hahaha det stavas Chihuahua!
You don't know what you got, until you lose it.
Dulle, sluta klaga på andras stavning ^^ Sen tror jag inte ett dugg på att du spelade in din hund. Utan att du sampla hundskallen.
Vem fan bryr sig. Inte coolt nånstans att ha en hund! Skulle fan inte förvåna mig om min kattjävel skulle kunna spöa skiten ur din hund! Till låten: Dalish eller vad du heter, Det var inte nice faktist! Bronka ligger över dig som fan! Däremot Contra har skön röst och fina rader! Outrot var så pinsamt att till och med jag skämdes när jag lyssnade på låten! Pzz! / J.L
You don't know what you got, until you lose it.
Är din hund döpt efter din idol Blaster eller?
hahahaha faan du dalish det är la fan du som har dyslexi ? Du stavar fan sämre än min katt som inte ENS kan skriva -.-
Hahah så grymt löjligt, sämsta beefen jag varit med om.
Sjukt pinsam.. -.- Har hört en del bra ifrån contra men va fan man mannen ha lite självrespekt, dalish har aldrig vart nån form av bra rappare om man ens kan kalla honom det .. dissen va inte bra nånstanns och jag tyckte bara att ni gjorde er till åtlöje, Sämsta jag hört på länge..
Jag vinner ronden lika spikat som en pundare tar keefas hand.
Limp? Jag pallar inte diskutera. Men det är iallfall ingen sample.
sen p15-p17 är det ju bara som skriver fler än en gång.
Diggade inte dalish så mycket.. men tyckte contra la det ganska fint :). och de där med folk säger att det är ett "fake sound" med hunden, tror faktiskt att han har en hund, för när man "Stress"leker upp en hund så är den taggad ett bra tag.. Lyssna på 1:41.."Buster" redan då är den taggad.. fan sådär skulle jag kunna göra med våran lilla knä-hund haha. aja.. Bronka la det bra, och contra också.. Dalish sög. pössss
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.
Hahaha, fyfan han Dalish var ju riktigt skämmig. Contra va helt okej, men Dalish, nej han var usel. Outrot va helt underbart. Riktig wannabe OG attityd. Whoa beef när den som är bäst!
Aja shiit the same, Jag kör inte musik för er hatare. jag gör det för mina fina lyssnare. och dom har jag ALDRIG FÅTT IFRÅN WHOA. Kankse någon. men det är inte många. För det finns inga såna här. Här är hatarnas community. Inget av hiphop forum längre. Sedan dissen var väl inte för att folk ska gilla mig eller hata mig. Den släppte jag enbart att jag svarade imot bronka. För alla anser att svarar man inte förlorar man eller är en förlorare. Jag stress kör mitt mixtape som kommer att komma inom snar framtid, PGA att folk dissar hej vilt. Men men. det gör ingeting. Jag har ingen skrivtorka längre. bajs hej
Word på dig dulle, Inte mkt till hiphop forum kvar iaf i Vår hiphop audio video.. Sen bajs på alla som klagar över hunden, FY Usch det är väll inte skämmigt alla som har pistolskott dj's TILL OCH MED AUTOTUNE :O Får mindre klagomål.. Låt dom göra sin grej.. Dissen funkade väll, Contra var snäppet bättre!
Svar släppt :)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se