hannes - vissa går höger andra vänster Hejsan nu kommer en ny låt. detta är som vanligt inte rapp utan tal. men texten är välskriven och så :) Vers 1hur hanterar vi olika kris situationerhar vi inte tron hur finner vi då modetkronan på verket är bevov vi tilldelasjag ser en krona som välter då vi felarmin politiska kunskap är ytest liten i mängdendärför bär jag bältet för jag ser hur det svängerhöger eller vänster vill slå ett slag för mänsklighetär tärningen kastad av eftertenksamhetvill jag käna på det befintligavi kan konstatera att orsakernas uppkomst är ärftligalivet kan delas in i olika sektionerjag ställer mig upp då allt faller lodrättfinns det måsten utöver det ouppnårligavandrar mitt i gången räknar årsringartanken är det första steget till handlingbehöver löpa mer än en meter för bantningREFF:du kan kalla mig oklok men jag väljer mina vägarvissa går åt höger andra vänste jag bara vägrarvi är en del av naturens undervandrar min väg fram både glad och munterdu kan kalla mig oklok men jag väljer mina vägarvissa går åt höger andra vänste jag bara vägrarvi är en del av naturens undervandrar min väg fram både glad och munterVERS 2genom att välja den svårighets grad jag hanterarkan man med tålmodighet sluta redaatt utveckla livsviktiga egenskaper är mitt måldet handlar inte om vetenskapen eller mitt påbråjag vägrar se skeppet kapsejsa mitt ute i ingenstansär härdad att vänja sinnets flyende markfrustration kan uppstå av otilräcklighethar en tändare behöver bara tillräckligt med veddet psykologiska levernet påverkas intuitivtdet physiologiska betendet förändrar din nutidatt avundas är en känsla av oförmågorär jag handikappad eller har vi oliga förmågorfördummar kan vara befogade tankaratt ta avstånd från droger är mitt sätt att andasdu kan kalla mig oklok men jag väljer mina vägarvissa går åt höger andra vänster jag vägrarREFF:du kan kalla mig oklok men jag väljer mina vägarvissa går åt höger andra vänste jag bara vägrarvi är en del av naturens undervandrar min väg fram både glad och munterdu kan kalla mig oklok men jag väljer mina vägarvissa går åt höger andra vänste jag bara vägrarvi är en del av naturens undervandrar min väg fram både glad och munter