I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] På stan med, Klingan, Motti, Toppen & Juiz

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-08-20 01:19
haha skoj o se vad ni hade för er när vi pep iväg:D fett!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-21 02:18
haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-21 15:19
Alltså Motti? hur kan folk ens fundera på proppsa snubben.. han är ju så sjukt usel att det inte går dit en till.. Sen inte nog med det, han ska försöka spela G och försöka låta som andra..
äe fyfan, inte ens kul att du kör.. Toppen å Juiz lare fett! tungt boys.. synd att Motti kom in å skulle störa med sin röst hela tiden..
Det fixar sig (?)

2009-08-21 20:46
hahha, motti- jävla linslus :D
toppen är mad på att sjunga, WOOEEH

Word!

Haha Motti stör toppen lite dära! Haha

Var är det nånstans, känner igen stället

Haha fyfan det är såhär de ska va!!! :D
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2009-08-22 00:19
Tycker inte motti låter som lorentz alls. men toppen ser ut som zack efron eller vad han heter den där snubben i 17 again haha:D

2009-08-22 01:08
Någon som skulle kunna länka mig Sista andetag? Har missat den, inte så att den inte är släppt än, haha?

Lägg ner och fjanta er, jävla grupptryck mot Motti eller nåt. För att någon skriver nåt negativt måste alla hänga på, för folk har ingen egen vilja och vågar inte tycka annorlunda. Jävla nollor, för helvete.

Tycker för övrigt att Motti tillsammans med Juiz är fetast på denna, med Klingan på tät tredjeplats. Toppen tycker jag tyvärr borde träna lite på sitt liveperformance.. Han såg visserligen ut att vara mest på lyset..

Peace!
Hej

2009-08-22 01:11
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2009-08-22 01:57
Tack! Men du får nog ladda upp igen om du har lust, det var inte hela låten.. :)
Hej

2009-08-22 02:10
enda versionen jag har ): hoppas nån kan bjussa på hela
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Moderator

2009-08-22 02:24
Övergammal låt har jag för mig, men här ska nog hela versionen vara :)

Toppen & Motti - Sista andetag
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-08-22 12:15
Cool, grabbar! :) Hundsim, se till att få hem hela låten nu!

Nej, jag gillade inte riktigt den här låten, haha.

Tare ba lugnt!
Hej