Vafalls, hör ni inte va ni säger? Ska ni ha strrrryyyk eller? :oTexten för alla bajskorvar som behöver den: JUNGSUB YES flippar in på beatet så du kan ju slicka min dick När jag droppar låt med micken och så tjippetitjipp Och jag rimmar det fett, när jag kickar dig lätt Ärligt talat fortsätt svälja allt mitt piss i din käft Din jävla hora du kan inte beefa mig Kom hit grabben och du vet jag visar dig Mitt mickbås mitt flow och min rapp Kommer kutta kuken på dig med en rostig rasp Du droppar kasst, knockas snabbt Varje dag går du, och du hoppas att Jag ska hypa dig, jag kommer SPARKA dig Och om du leker lång, så kommer jag att skalla dig Du hatas snart, för att jag är bra Börja dissa mig och du får svar tillbaks Svar på tal, så du borde stänga käften Eller om du är så dum, kanske tänka efter TJIPPY Jag hatar hela världen, ni kan bara suga kuk Jag är inte avis på dig och din fula brud Världen är skit och det kan ingen ändra på Är ju inte så konstigt att man börjar gnälla då Jag och Jungsub är dom enda som borde leva Våra kukar är dom enda som brudar borde smeka Vi är dom enda som borde vinna priser Så när vi kör igång är det mord och inga viser Jag är undernärd men flyter ändå fett på beats Skapar låt efter låt eftersom det känns så fint Droppar tighta bars och du vet att jag rappar cleant Du kan backa bak och sluta med att snacka skit Det leder ingenstans, så sluta vara jävlig Jag försöker inte dissa dig, jag är bara ärlig Håll tyst, annars kommer du få spö och gråta Tills min hand passar perfekt in i ögonhålan
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.