mysigt intro. Heshows gillar inte ditt snabba flow, tycker inte det passar till det här beatet. men det lät bättre under "försöker att inte falla, men benen glider isär" .. gillade sångrappen här och där .. sen tycker jag att du låter lite för glad, med tanke på att det är en lite deppigare låt. hade velat höra lite annan inlevelse än det . Chayal Soldjah din röst låter väldigt ansträngd under refrängen, tror du hade kunnat göra så refrängen lät lite snyggare . hmm jag vet inte, aldrig hört dig förut, men tyckte ändå inte din röst passade så bra till det här beatet. tror jag skulle gilla din röst bättre på ett annat beat, eller om du flowade annorlunda. för du hade kunnat variera ditt flow mer, blev tråkigt att lyssna på . ibland så gjorde du det annorlunda , tex under "runt mitt huvud, bära mig upp nu" , den delen var lite roligare att lyssna på . but the rest was quite boring. Jbreezy säger samma sak där som jag sa till heshows, tyckte inte om det snabba flowet, sångrappen funkar . men det lät som att du hade lite beslutsångest när det kom till ditt flow, för du bytte fram och tillbaka rätt mycket och för snabbt, lät lite kaos här och där. men tyckte du hade bäst inlevelse av er alla 3 .
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.