I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Paragraf12 - penis fixerad (Diss chaaban)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-08-18 23:07

Paragraf12 - penis fixerad (Diss chaaban)

Brushan paragraf 12 hörde dissen mot mig o tänkte fan asså denna killen måste lägga ner sin musik, och han störde sig så jäävla mkt att han skrev o recca detta under eftermiddagen haha! P.s Ska förmodligen spela in min egen diss mot G.F.S (Girls for sale),/Antääh Peejz <3
Kommentera!

Länk till http://www.speedyshare.com/506451340.html

Shoo i stugan Antääh här, ärliga kommentarer är respektabla

www.AnteeMuzic.inc.se

2009-08-18 23:13
Feet feet brushan :D:D som sagt mitt svar (Rond 2) kmr snart;):D

www.AnteeMuzic.inc.se

2009-08-18 23:17
Sjukt fin känsla Paragraf12, du dödade denna snubben brysh! shit!
Think of a colour you've never seen.

2009-08-19 00:08
hahaha så fet hahah :D vårt svar e påväg , chaaban kan väl tolka detta som ett smakprov på vad som väntar honom när vi svarar haha , tack paragraf för detta man :D hahaha som sagt vår studio e paj men vi lånar snart en polare o släpper ett svar som chaaban kommer gråta över!
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
Sångare

2009-08-19 02:03
Ser inte de bra i denna dissen? kanske nån bra rad där å där. Men hade ja fått denna på mig så hade ja inte äns orkat svara. Men nu e de ju inte min beef :D haha. tycker de e kul att de blir fler å fler i denna beefen. Btw, bara ja som tycker att de mest e massa snack om att han inte e bra på svenska?
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.

2009-08-19 06:56
Jalla jalla när kommer svaret Pinter? Ante blanda in mer folk det e roligare för oss.

Producent

2009-08-19 07:25
Det här var inte det bästa jag hört. Stundtals så var det alldeles för stressigt och det kändes som att du skulle tappa takten. Texten var inget att hänga i granen heller. Inget speciellt rim som man la märke till heller. Ibland rimmade du inte alls.

Men det var inte så fruktansvärt dåligt heller, whoastandard.
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold

2009-08-19 08:40
hahahaha, denna ÄTER ju GFS diss iaf. bara för ni står på ena sidan av beefen så släpper ni sånna värdelösa kommentarer när ni vet innerst inne hur mycket chaabans svar sög KUK.
Think of a colour you've never seen.
Producent

2009-08-19 08:49
Federsen jag står inte någons sida, jag visste inte vem varken chaaban eller Paragraf12 var innan den här tråden.

Och om det här var den bättre utav dissarna vill jag inte ens höra den andra.
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold

2009-08-19 16:31
Chaaban jag har inte kallat på ngn! bara inse att många hatar dig??

www.AnteeMuzic.inc.se

2009-08-19 16:40
dom dissar sin idol, haha denna diss tog dom lätt,
Jag kommenterar.

2009-08-19 22:21
hha fett fler?:P

www.AnteeMuzic.inc.se

2009-08-20 03:05
Rätt så najs.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)